نشست تخصصی وحید کنعانی نماینده اهالی شریف خلخال و کوثر با محوریت تشکیل کارگروه های تخصصی با هدف استفاده از ظرفیت های محلی برای توسعه شهرستان های خلخال و کوثر با حضور تعدادی از کارشناسان، صاحب نظران، مسئولین دستگاه های اجرایی و فعالین بخش خصوصی تشکیل شد.

به گزارش خلخالیم،  اولین نشست تخصصی کارگروه های تخصصی که به میزبانی مجتمع گردشگری بام خلخال برگزار شد، وحید کنعانی ایجاد وفاق، همدلی، همراهی و استفاده از خرد جمعی را جزو اصول فعالیت خود عنوان کرده و گفت: با تشکیل کارگروه های تخصصی و ایجاد شرایط لازم برای بررسی مشکلات و معضلات شهرستان های خلخال و کوثر، زمینه رفع آنها و حرکت به سمت توسعه منطقه فراهم می شود.

نماینده خلخال و کوثر پرداختن به اولویت های توسعه منطقه را اولین گام شروع فعالیت کارگروه های تخصصی عنوان نموده و پیگیری کارگروه ها تا حصول نتیجه نهایی را حائز اهمیت بر شمرد.

در این نشست هر کدام از حضار با توجه به حوزه تخصص و فعالیت خود به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و بحث و گفتگوهایی پیرامون مسائل مختلف اعم از حوزه های راه، گردشگری، کشاورزی، صنایع و معادن، زیرساخت و ... صورت پذیرفت.

دکتر محمد رحیمی دبیر کارگروه های تخصصی در خصوص لزوم فعالیت و اهداف این کارگروه‌ها گفت:با توجه به‌ اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان یک فرد نمی‌تواند در تمامی حوزه‌های تخصصی اطلاع کامل داشته باشد و همین امر بعضاً باعث موضع‌گیری و تصمیم‌گیری‌های اشتباهی می‌شود که منطقه و کشور از آن متضرر می‌شود، تشکیل کارگروه‌های تخصصی بعنوان بازوی مشورتی نماینده و همچنین بازوی اجرایی نماینده در منطقه میتواند مهم بوده و نقش اساسی داشته باشد.

وی افزود: کارگروه‌های تخصصی در جهت تحقق این امر و در راستای استفاده همه‌جانبه از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران در رفع مشکلات، توسعه و آبادانی منطقه در حوزه‌های مختلف در شهرستان های خلخال و کوثر تشکیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این کارگروه‌های تخصصی، کارشناسان، نخبگان و افراد صاحب نظر و دارای ایده و فکر از تمامی حوزه‌های تخصصی گرد هم می‌آیند و راجع به مسائل مهم منطقه همفکری می‌کنند و ایده‌های نو جهت توسعه منطقه پیشنهاد می‌کنند و پس از بررسی و کارشناسی مسائل و مشکلات هر بخش، موضوع در سطح شهرستان، استان و به تبع آن در کشور نیز پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت کارآمدی لازم است به سراغ مردم و نخبگان منطقه رفته و از آنها جهت شناسایی نقاط ضعف منطقه و تقویت نقاط مثبت استفاده کنند، از همه گروه‌های اجتماعی، متخصصان، صاحب نظران و شهروندانی که دل درگروه توسعه منطقه دارند درخواست کرد تا با عضویت در این کارگروه‌ها در این امر مشارکت داشته باشند.

  

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f2738

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: