امام جمعه خلخال گفت: درحالی که انتظار از ائمه جمعه تقویت وحدت و ایجاد آرامش در جامعه است، درعین حال امام جمعه خود نیز باید از هرگونه ایجاد اختلاف و تنش در جامعه پرهیز کند.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید رضا قدسی در نخستین روز کاری خود در خلخال و در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: درحالی که انتظار از ائمه جمعه تقویت وحدت و ایجاد آرامش در جامعه است، درعین حال امام جمعه خود نیز باید از هرگونه ایجاد اختلاف و تنش در جامعه پرهیز کند.

خطیب جمعه خلخال با تقدیر از حسن توجه و اعتماد نماینده ولی فقیه در استان به‌ وی در سپردن سنگر نماز جمعه خلخال، ابراز امیدواری کرد که با تمام توان برای حل مشکلات مردم خلخال تلاش کند.

خطیب جمعه خلخال با تبریک و گرامی داشت هفته محیط زیست و توصیه به مردم برای جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست پیرامون خود اظهار کرد: انتظار از مسئولین رعایت عدالت در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح اراضی کشاورزی و برخورد مساوی با افراد فقیر و غنی در این خصوص است.

امام جمعه خلخال با توصیه به مردم برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و هموار کردن راه ازدواج آسان وکم‌ هزینه جوانان افزود: آیین‌های ازدواج باید به دور از هرگونه تشریفات امروزی و به صورت ساده برگزار تا امکان ازدواج قشر جوان پاینده ساز جامعه فراهم شود.

قبل از شروع خطبه‌های نماز جمعه امروز خلخال حکم امام جمعه جدید خلخال توسط حجت الاسلام نصیری مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اردبیل به وی اهدا شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c1403

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: