دبیر ستاد مدیریت بحران خلخال از وارد شدن خسارت به برخی زیرساخت‌ها از جمله راه‌، آب، برق و گاز روستای مورستان از توابع بخش مرکزی خلخال براثر بارش شدید و رگباری باران خبر داد.

رضا شکری در گفتگو با خلخالیم اظهار داشت: در جریان سیل اخیر علاوه بر خسارت به 48 واحد مسکونی و 6 دستگاه خودرو، تعدادی از واحدهای دامی روستاییان نیز تلف شدند که میزان خسارات وارد شده به روستا پس از بررسی و برآورد دقیق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: همچنین بارش شدید و جاری شدن سیل باعث شکسته شدن خط انتقال گاز و از بین رفتن خط انتقال آب شد که امدادرسانی با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال در این روستا آغاز و تا کنون نیز کمک‌رسانی از سوی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر ادامه دارد.

شکری ادامه داد: تعداد ۴۸ دستگاه چادر به همراه ۴۸ بسته غذایی نان، تعداد ۶۰۰ پرس غذایی گرم از سوی گروه‌های جهادی سپاه، موکت، پتو و لوازم در بین آسیب دیدگان پخش شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران خلخال بیان کرد: همچنین برای بازسازی روستا با توجه به قرار گرفتن روستا در داخل رودخانه و مسیل و احتمال خطرات جانی بحث جابجایی روستا ضروری به نظر می‌رسد.

گفتنی است که بارش باران شدید همراه با تگرک به مناطقی از روستاهای شهرستان کوثر نیز آسیب وارد کرده که هم اکنون میزان خسارات وارده به این شهرستان نیز در حال برآورد است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c11e4

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: