شهردار خلخال گفت:پردیس سینمایی شهر خلخال مراحل قانونی انتخاب پیمانکار را سپری میکند و هنوز پیمانکاری برای عملیات احداث پردیس سینمایی اعلام آمادگی نکرده است و ما به جهت رعایت قانون، روند درج آگهی در سامانه ستاد را ادامه خواهیم داد و امیدواریم به زودی پیمانکار ذیصلاح جهت شروع کار انتخاب شود.

به گزارش خلخالیم، فرهاد خوگر افزود: ملاک رفتار ما در شهرداری خلخال قانون است و قانون فصل الخطاب تصمیمات خواهد بود و تمام تلاش مجموعه و اعضای شورای اسلامی شهر خلخال نیز بر این موضوع استوار است که در کنار همه تلاش ها و دوندگی ها و در کنار همه مشکلات مالی و نبود اعتبارات و فرسودگی تجهیزات،نام قانون که ثمره خون شهدای گرانقدر می باشد خدشه دار نشود.

وی گفت:تمام درآمد شهرداری در سال ۱۳۹۹ از محل پروانه ساخت و ساز در حدود دو و نیم میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با هزینه‌ها و مخارج شهرداری و خدماتی که انجام شده است در کنار حقوق پرسنل و نیروها بسیار ناچیز میباشد و شهرداری خلخال سالیانه باید ۲برابر مبلغ دریافتی از پروانه های ساختمانی را صرف اصلاح معابر تخریب شده از همین ساخت و سازها بکند.

خوگر در بخش دیگری از مصاحبه خود با روابط عمومی شهرداری خلخال گفت:در بخش فرهنگی مهمترین برنامه ما که اولویت شهرستان نیز هست همین پیگیری بحث پردیس سینمایی می باشد که جا دارد از پیگیری های فرماندار محترم و ریاست محترم اداره ارشاد و اعضای شورای شهر نیز تشکر ویژه داشته باشیم و همانطور که گفتم مراحل واگذاری به پیمانکار، روال قانونی خود را طی میکند، و همچنین بعد از ساخت و نصب دو تن از مشاهیر منطقه، فروردین سال ۱۴۰۰ از سردیس های مشاهیر و مفاخر دیگر منطقه همچون دکتر هدایت اله الیاسی و امیر ناصر محمدی فر رونمایی خواهد شد و همچنین سردیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز که اثر یکی از اساتید منطقه می باشد در همان روزها رونمایی خواهد شد.

شهردار خلخال افزود: اهالی فهیم و نجیب شهر خلخال با اقداماتی که شهرداری خلخال در سال جاری داشته است انتظاراتشان به حق بالا رفته و ما تمام سعیمان این خواهد بود این انتظارات را رفع کنیم و به عنوان مثال آذین بندی معابر که جا دارد از پرسنل خدوم شهرداری نیز تشکر کنم اقدامی در جهت زیباسازی شهر خلخال و افزایش روحیه شادی و نشاط و اقدامی فرهنگی بود که مورد استقبال اهالی فهیم نیز قرار گرفت.

خوگر همچنین با اشاره به تداوم اقدامات زیباسازی شهر خلخال افزود: برنامه های زیباسازی شهر خلخال با شدت و قدرت تمام ادامه خواهد داشت و  آذین بندی محلات نیز در دستور کار کمیته زیباسازی شهرداری خلخال قرار دارد، سفره های هفت سین تزئینی نیز خریداری شده و در ایام عید نوروز در میادین قرار خواهد گرفت.

وی گفت: شهرداری خلخال با راه اندازی ‌کارخانه بزرگ تولیدات بتونی گام مهم و اساسی در ایجاد درآمدپایدار برداشته و گام بزرگتر تجهیز کارخانه ماسه شویی شهرداری خلخال می باشد که با مساعدت و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش پرسنل؛ تجهیزات مخصوص دستگاهها در حال نصب و تست نهایی می باشد و بعد از این شهرداری خلخال آمادگی خواهد داشت تولیدات خود را به شرکت ها و پیمانکاران منطقه و شهرستان های اطراف و ... بفروشد و در سال جهش تولید، ما توانستیم این شعار زیبا را مصداق عملیاتی ببخشیم.

خوگر در پایان گفت: از پیام های محبت آمیز و خسته نباشید اهالی محترم ممنونیم و این وعده را به مردم شریف میدهیم که انشالله، سال ۱۴۰۰ شهر را در کنار اقدامات فرهنگی و زیرساختی به کارگاه فعالیت های عمرانی تبدیل کنیم.

 

مطالب مرتبط :

پردیس سینمایی شهرداری خلخال (رصد کلی پروژه)

شهردار خلخال: پردیس سینمایی در محدوده پارک اللر باغی احداث می‌شود (4 شهریور 99)

شهردار خلخال: پردیس سینمایی خلخال با آغاز فصل کاری اجرا می‌شود (3 بهمن 98)

عضو شورای شهر خلخال: پردیس سینمایی امید در خلخال احداث می‌شود (19 تیر 98)

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f5e44

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: