سرپرست شهرداری خلخال گفت : به علت عدم انتقال سند زمین پیش بینی شده برای پردیس سینمایی که قرار بود در محل شهربازی سابق احداث شود، این مکان فرهنگی در محدوده پارک اللر باغی احداث می شود

به گزارش خلخالیم، فرهاد خوگر در مراسمی که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران در محل شهرداری و با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد گفت: زمین شهربازی قدیم واقع در بلوار یادگاران امام به نام اداره مسکن شهرسازی بود که جهت احداث پردیس سینمایی نیاز بود سند به نام شهرداری انتقال یابد ولی به دلیل طولانی بودن مراحل اداری انتقال سند، طی تصمیم گیری با اعضای شورا، محل احداث به محدوه پارک اللر باغی که زمین سند خورده به نام شهرداری موجود است، منتقل شد و پیگیری های لازم جهت تسریع در روند اجرای این سینما صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص ساخت ساز های غیر مجاز در برخی از کوچه های شهری هم گفت: شهرداری هیچ وقت درآمد را فدای آسایش و امنیت مردم نخواهد کرد و اعمال ماده 100 در ساخت و سازها به شهرداری مربوط نبوده و شهرداری درآن دخیل نمی باشد.

خوگر گفت: شهر خلخال دارای طرح تفضیلی بوده و ساخت ساز ها بر اساس آن طرح رو به جلو حرکت می‌کند و تنها مرجع رسیدگی به تخلفات هم ماده 100 میباشد. بنابر این شهروندان گرامی می توانند قبل از مسقف شدن ملک، شکایت خود از تخلف ملک را به شهرداری اطلاع رسانی کنند تا رسیدگی شود.

سرپرست شهرداری گفت : با شروع سال جدید و شعار جهش تولید، شهرداری خلخال توانسته بر روی تولیدات بتنی و آسفالت خود حساب ویژه باز کند و از این تولیدات در توسعه شهری استفاده می کند که در هزینه‌های شهرداری صرفه جویی می شود.

وی به سرقت های اخیر در آرامستان خلخال هم اشاره کرده و گفت : آرامستان دارای نگهبان بوده و تلاش ما این است با هیئت امنایی کردن آرامستان و نصب دوربین‌های مدار بسته  به امنیت آن اضافه کنیم.

 خوگر ضمن تشکر از اعتماد شورای شهر به وی برای تصدی سرپرستی شهرداری خلخال، از مجموعه شهرداری نیز تشکر کرد که شبانه روز در تلاش هستند تا همیشه بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

لینک کوتاه : khalkhalim.com/d6b1d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: