از سوی فدراسیون هاکی، 4 بازیکن زیر 16 سال از استان اردبیل به اردوی انتخابی تیم ملی هاکی روی چمن کشور دعوت شده‌اند که هر ۴ بازیکن اهل شهرستان خلخال هستند.

به گزارش خلخالیم، اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی چمن زیر 16 سال آقایان از تاریخ 10 الی 16 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر دنا برگزار  می‌شود.

بعد از کسب مقام سومی المپیاد کشوری توسط پسران هاکی باز چمنی خلخال و درخشش این نوجوانان در آن مسابقات، ۴ بازیکن از خلخال به نام‌های آرش حسنی، مهدی بیرامی، علی اکبر عزیزی و امیرمحمد دهستانی بازیکنانی هستند به این اردو دعوت شده اند.

کسب چنین موفقیت‌هایی در رده‌های سنی پایه هاکی خلخال که طی سالهای اخیر هم در ورزش بانوان و هم آقایان به وقوع پیوسته است قطعا اتفاقی نیست و نشان از مدیریت صحیح این رشته ورزشی در خلخال دارد و امیدواریم مسئولین شهرستان پتانسیل‌های ارزشمند این رشته ورزشی را باور کنند و در خصوص تأمین زیرساخت های این رشته ورزشی بیش از پیش دست به کار شوند.

رادبه پرنده رئیس هیئت هاکی خلخال در گفتگوی کوتاه با خلخالیم گفت: خلخال به عنوان قطب هاکی استان اردبیل محسوب می‌شود و این موضوع بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. در خصوص حمایت‌های مالی از خیرین ورزشی و اشخاصی که با دیدن افتخارات این ورزشکاران حس غرور دست می‌دهد و به خلخالی بودن خود می‌بالند، انتظار کمک داریم.

وی افزود: هیئت هاکی خلخال در دو شاخه چمنی و سالنی برای اولین بار در تاریخ شهرستان خلخال از سال 1399 فعال شده است که در این مدت توانسته موفقیت‌های ارزشمندی را برای ورزش خلخال کسب کند که مهمترین آنها دعوت بیش از ۱۰ بازیکن به اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف بانوان و آقایان، کسب مقام سوم المپیاد کشوری هاکی چمنی در سال 1402 و حضور فاطمه مولایی در ترکیب تیم ملی هاکی چمنی بزرگسالان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا بوده است.

 

مطالب مرتبط:
دو بازیکن از خلخال به اردوی تیم ملی هاکی زیر ۲۱ سال دعوت شدند
تیم هاکی پسران خلخال در مسابقات کشوری خوش درخشیدند
خلخال به یکی از پایگاه‌های هاکی کشور تبدیل می‌شود
درخشش فاطمه مولایی در تیم ملی هاکی ایران
فاطمه مولائی به عضویت تیم ملی هاکی چمنی در آمد
فاطمه مولایی و سحر قلی‌پور به اردوی تیم ملی هاکی دعوت شدند

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c870f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: