امام جمعه خلخال گفت: آب مورد نیاز این شهرستان در هر سه بخش شرب، صنعت و کشاورزی به حد کافی باید تامین و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های دیروز نماز جمعه خلخال با انتقاد از عملکرد مسئولین در گذشته به امر مهار آب‌های سطحی خلخال افزود: در هر صورت وظیفه مسئولین استان در امر تامین آب مورد نیاز مردم منطقه باید به نحو احسن ادا شود.

وی با اشاره به فرسوده بودن شبکه آب شرب شهر خلخال و آلوده شدن آب ناشی از این فرسودگی افزود: با وجود هزینه کرد اعتبارات کلان برای احداث و راه‌اندازی تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال استفاده از آب آلوده ناشی از فرسودگی شبکه توسط شهروندان این شهر شایسته نظام اسلامی نیست.

حجت الاسلام اسدی گفت: با توجه به قول‌های داده شده در سفر وزیر کشور به مردم خلخال، اعتبارات اصلاح شبکه باید هرچه سریعتر تامین و زمینه مصرف آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان این شهر فراهم شود.

خطیب جمعه خلخال با تبریک و گرامیداشت سالروز مطبوعات و تقدیر از دست‌اندرکاران اصحاب و رسانه افزود: جای مطبوعات در شهرستان خلخال خالی و انتظار می‌رود مسئولین امر نسبت به ضعف این نقیصه اقدام کنند.

تبریک و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روزمعلم و همچنین سالروز جهانی کار و کارگر ،تبریک و گرامیداشت روز شوراها و تاکید بر نظارت مسئولین ذی‌ربط بر عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا ازدیگر بخش‌های سخنان امام جمعه خلخال در خطبه‌های دیروز بود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e954f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: