متقاضیان مسکن ملی 60 واحدی، با ارسال پیامی خواستار پیگیری جدی مسئولین و متولیان خلخال در خصوص تکمیل و بهره‌برداری این واحدها شدند.

باسلام خدمت مدیران محترم سایت و کانال خلخالیم
برخود وظیفه دانستیم از طرف متقاضیان مسکن ملی۶۰واحدی ازمدیریت و ادمین های محترم تشکربکنیم که روی این موضوع واکنش نشان داده وآن را به سمع و نظر مسئولین رساندند.

مدیریت محترم، طبق بازدید از واحدهای درحال ساخت متوجه شدیم که کلی از کارهای این آپارتمان ها باقی مانده واصلا قابل سکونت نیستند.و موضوع فاضلاب به نوعی وقت خریدن جهت تکمیل این بناها بوده است.

این کوتاهی و تعلل ازسال۹۸تا کنون قابل تامل میباشد.چرا که کلیه مصالح درسالهای گذشته توسط مجریان طرح خریداری شده و افزایش وام ازسیصد میلیون به پانصدو سی میلیون و به همراه آورده های متقاضیان مبلغ کلانی محسوب میشودکه حتی با وام سیصدمیلیون با تورم سالهای گذشته میشد تمام این واحدهارو تکمیل کرد.

مشکل کجاست ما نمیدانیم و ازمدیریت محترم و تحرییه زحمت کش این کانال و سایت مردمی عاجزانه خواهش میکنیم این مطالب را بادرج در کانال رسانه ای کرده تا مسئولان محترم سازمان بازرسی و دست اندرکاران این حوزه برای این عده ازمردم که عموما ازطبقه ضعیف جامعه میباشند کاری بکنند.موعد اجاره اکثریت این بنده خداها به سر رسیده و طبق اجاره هاو پول پیش های نجومی در خلخال دیگر توانی برای این افراد جهت ادامه زندگی مستاجری باقی نمانده است.

کارشناسان و متخصصان مسئول لطفا ورود کنندواین معضل را حل نمایند.حتی از نماینده منتخب شهرستان خلخال نیز خواهش میکنیم ورود نمایند و با نمایندگان این اقشار جلسه بگذارند تا تمام مسائلی که نمیتوان همه آنها رو نوشت را مورد بررسی قراربدهند تا انشاالله این عده از همشهری های عزیز با حفظ عزت نفسشان و نه سرافندگی در مقابل اهل وعیالشان به سر خانه و زندگیشان بروند.

بازهم از سایت و کانال مردمی خلخالیم و مدیریت و ادمین های فهیم این مجموعه تشکروادای احترام دارم که با انعکاس مشکلات موجبات حل و برسی را توسط مسئولین فراهم می آورند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/debe4

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: