شهردار خلخال، در گفتگوی کوتاه تلفنی با خلخالیم، از به روز رسانی اعتبارات پروژه ساختمان پردیس سینمایی خلخال با توجه به نرخ تورم خبر داد.

صباح الدین برزگر گفت: تفاهم نامه این پروژه در زمان شهرداری خانم جوادی،‌ مابین شهرداری خلخال و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امضاء‌ شده است، طرح معماری پروژه آماده بوده و زمین شهربازی سابق واقع در روبروی ترمینال نیز جهت احداث پردیس سینمایی امید خلخال در نظر گرفته شده است.

شهردار خلخال افزود : طی روزهای گذشته با حضور در تهران و دفتر معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در خصوص به روز رسانی اعتبارات با در نظر گرفتن نرخ تورم رایزنی هایی صورت گرفت، مشکلات اعتباری و در آمد ناچیز شهرداری خلخال با مسئولین مربوطه مطرح شد و مقرر شد، اعتبارات مربوطه، بعد از تصویب در اولین فرصت ابلاغ شده و شرایط شروع احداث پردیس سینمایی امید خلخال در سریعترین زمان ممکن فراهم شود .

لازم به ذکر است که طرح پردیس سینمایی امید، با هدف احداث سینما در شهرستانهای با جمعیت بالا که فاقد سینما هستند، توسط سازمان سینمایی کشور در حال اجرا بوده و خلخال اولین شهرستان استان اردبیل است که در این طرح قرار گرفته است و بر این اساس، تفاهم نامه ای بین شهرداری خلخال و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ 19 تیرماه 98 یافت. بر اساس این تفاهم نامه، زمین احداثی توسط شهرداری خلخال تامین شده، مبلغ 7 میلیارد ریال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مبلغ 5 میلیارد ریال از سوی سازمان شهرداری ها به این طرح اختصاص یافت. با توجه به تامین مالی این طرح، احداث این پردیس سینمایی، جزو شرایط خاص و ممتازی است که برای خلخال فراهم شده است و امیدواریم مسئولین ارشد شهرستان، اعضای محترم شورای شهر و مجموعه شهرداری خلخال، تمام تلاش خودشان را جهت به سرانجام رسیدن به موقع این طرح بکار گیرند.

سایت خلخالیم در دوره‌های زمانی مختلف پیگیر اجرای این پروژه بوده و به ارائه گزارش پیشرفت آن به اهالی شریف خواهد پرداخت.

خبرنگار: مسعود شیرعلی‌پور  

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: