اخبار بخش خورش رستم شهرستان خلخال

️مسئول بنیاد علوی در شهرستان‌های خلخال و کوثر گفت: با مشارکت و همکاری بنیاد علوی و اداره کل ورزش و جوانان استان کف پوش سالن ورزشی شهید رجبی هشجین تعویض شد.

به گزارش خلخالیم، حمید فتاحی اظهار داشت: کف‌پوش سالن ورزشی شهید رجبی طی سالیان گذشته به قدری فرسوده شده بود که اهالی هشجین و ورزشکاران همواره نگران آسیب‌دیدگی و حادثه ناگوار برای خود و سایر بازیکنان بودند که با این اقدام، نگرانی این مردم بافرهنگ و صبور برطرف شد.

فتاحی گفت: یکی از اهداف مهم بنیاد علوی، محرومیت‌زدایی در بخش سلامت و ورزش با ساخت و تکمیل سالن‌های ورزشی و در نهایت جلوگیری از هدررفت اوقات فراغت و روی‌آوری جوانان به تفریحات ناسالم است.

وی اضافه کرد: 50درصد از اعتبار این طرح از سوی بنیاد و از محل هدایای مقام معظم رهبری تامین و خوشبختانه با همکاری اداره ورزش و جوانان، یکی از خواسته‌های بحق جوانان هشجینی عملی شد.

مسئول بنیاد علوی در شهرستان‌های خلخال و کوثر گفت: طبق تفاهم‌نامه امضاشده با اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، نیمی از هزینه ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی در جنوب استان، از سوی بنیاد علوی و بقیه از سوی اداره مذکور تامین می‌شود.»

به گفته فتاحی، تکمیل پروژه نیمه‌تمام سالن ورزشی روستای طولاش، تعمیر سالن‌های ورزشی شهید رجبی و تختی هشتجین، تکمیل و تعمیر سالن ورزشی روستاهای زرج‌آباد، فیروزآباد و گنجگاه، همچنین سالن‌های ورزشی شهدا و تختی کیوی از جمله پروژه‌هایی است که مورد توافق دو طرف قرار گرفته است.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c4291

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: