رییس اداره هواشناسی خلخال گفت: میزان بارش‌های ۱۴ روز اول مهرماه امسال این شهر در مقایسه با زمان مشابه سال قبل قابل توجه بوده و بیش از ۳۰ میلیمتر بوده است.

به گزارش خلخالیم، فرامرز فرض‌الله‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که از اول مهرماه سال جاری تا به امروز ۳۰.۷ میلیمتر باران در خلخال باریده است ،در طول ۱۴ روز اول مهرماه سال گذشته میزان بارندگی‌های این شهرستان صفر بوده است.

وی اظهارداشت: از زمان ورود موج جدید بارشی به این منطقه و از صبح روز گذشته بیش از ۲۳ میلیمتر باران در خلخال باریده و با توجه به حاکمیت و ماندگاری جبهه هوای سرد و مرطوب در منطقه ادامه بارش‌ها با حجم بیشتر همراه با رعد و برق شدید در بعدازظهر امروز دور از انتظار نیست.

رییس اداره هواشناسی خلخال گفت: دمای هوای امروز خلخال به ۸ درجه بالای صفر رسید که در مقایسه با حداقل دمای روز قبل ۲ درجه سردتر شده است.

فرض‌الله‌پور افزود: بارش‌های اخیر باران در خلخال موجب کاهش قابل ملاحظه دمای هوای این شهر شده و با ادامه بارندگی‌ها در طول امروز ،امشب و فردا ،کاهش ۵ الی ۸ درجه‌ای دمای هوا تدوام داشته و هوای این شهرستان سردتر خواهد شد.

بارش‌های تند و رگباری باران در طول شب گذشته و صبح امروز موجب آبگرفتگی معابر عمومی شهر خلخال شده و سطح آب رودخانه‌های عبوری از این شهر را بطور قابل توجهی افزایش داد.

همچنین به علت وقوع رعد و برق برق خلخال برای مدتی قطع و برنامه‌های شبکه‌های مختلف تلویزیونی به دفعات قطع و وصل شد.

بارندگی‌های مناسب موجب خوشحالی کشاورزان دیم‌کار گندم این شهرستان شد.

لینک کوتاه :khalkhalim.com/dfa1a

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: