رئیس اداره هواشناسی خلخال گفت: با توجه به بارش برف در خلخال تا روز جمعه شاهد تداوم استقرار هوای سرد زمستانی به‌ویژه در ساعات شبانه و صبحگاهی در این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش خلخالیم، غلامرضا گلمرادی اظهار داشت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم حضور زبانه‌های پرفشار خزری، جریانات شمالی و شرایط جوی ناپایدار تا صبح روز جمعه ۵ فروردین در خلخال است و بر این اساس آسمان نیمه ابری تا ابری توأم با وزش باد خزری ( گاهی تند)، رخداد مه و بارش برف و باران پیش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎بینی می‌شود.

وی افزود: کاهش دید افقی، احتمال بسته شدن راه‎‎‎‎‎های روستایی، اختلال در تردد جاده‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای بر اثر لغزندگی بویژه در مناطق کوهستانی و جاده‎‎‎‎‎‎های مواصلاتی از رخدادهای روزهای اخیر خواهد بود که میهمانان نوروزی نیز باید به این مسئله دقت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سفر به شهرستان خلخال باید همراه با تجهیزات زمستانی باشد، یادآور شد: رانندگان وسایط نقلیه و مسافران نوروزی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

گلمرادی اظهار داشت: اجتناب از صعود به ارتفاعات از دیگر مواردی است که در روزهای اخیر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره هواشناسی خلخال اضافه کرد: روز جمعه با تغییر جریانات جوی و نفوذ سامانه بارشی ضعیفی علیرغم آنکه از شدت ناپایداری‎‎‎‎‎‎‎ها قدری کاسته می‎‎‎‎‎‎شود در شهرستان خلخال این سامانه بارشی جدید موجب بارش پراکنده باران و برف خواهد شد.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e7375

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: