بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید ده‌ها خودروی عبوریو سرنشینان آنها در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم را زمین گیر و گرفتار کرد .

به گزارش خلخالیم، رییس جمعیت هلال احمر خلخال عصر شنبه در گفتگو با ایرنا از ادامه بارش برف همراه با کولاک شدید در گردنه الماس خبر داد وافزود: کولاک شدید با سرعت بیش از 80 کیلومتر در ساعت موتور بسیاری از خودروهای عبوری از این گردنه بلند در جنوب استان اردبیل را از کار انداخت.

حجت الاسلام عبدالاحد بابایی اظهار کرد:به علت محدودیت دید ناشی از کولاک شدید و یخ‌بندان سطح جاده در جاده ارتباطی خلخال به اسالم سرنشینان ده‌ها خودروی گرفتار در کولاک به کمک امدادگران جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه الماس به این پایگاه هدایت شده و اسکان یافتند.

وی بیان کرد: امدادگران هلال احمر  سرنشینان 10 خودروی سواری و 2 دستگاه مینی‌بوس مسافربری متوقف در میان برف و کولاک را امدادرسانی کرده و به مقاصد خود در خلخال و گیلان هدایت کرده و همچنین سرنشینان پنج خودرو را پس از اسکان موقت در پایگاه جمعیت هلال‌احمر گردنه الماس راهی مقاصد خود کردند.

وی گفت: با وجود تلاش راهداران خلخال برای بازنگه‌داری راه،  کولاک برف به حدی در گردنه الماس شدید است که توان حرکت خودروها را از رانندگان گرفته ومحدودیت دید ناشی از کولاک مانع تشخیص مسیر از سوی رانندگان خودروها می شود.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: