سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال خلخال گفت : امسال هم پروژه نیمه تمام خوابگاه ورزشی خلخال از اعتبارات استانی محروم شد

ایوب طالب پور در گفتگو با خلخالیم گفت :  امروز یکی از مهمترین مشکلات شهرستان خلخال در بخش ورزشی، نبود خوابگاه برای استقبال از ورزشکاران یا تیم های غیر بومی است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال گفت : امسال از اعتبارات سال جاری 600 میلیون تومان برای سالن زورخانه‌ای، 200 میلیون تومان برای سالن روستای طولش و 150 میلیون تومان برای تعمیرات سالن ها و هزینه های جاری در نظر گرفته شده است که منتظر تخصیص این اعتبارات هستیم.

وی افزود : انتظار ورزشکاران و ورزش‌دوستان خلخال، احداث خوابگاه ورزشی و در کنار آن فراهم شدن امکان میزبانی از مسابقات ورزشی است که متاسفانه در حال حاضر عدم وجود خوابگاه ورزشکاران در خلخال سبب شده تا حوزه ورزش در برگزاری مسابقات بزرگ استانی و کشوری محروم باشد.

لازم به ذکر است که پروژه خوابگاه ورزشی خلخال، چندسالی است که در محل محوطه استادیوم تختی خلخال کلنگ زنی شده، ستونهای فلزی آن هم برافراشته شده ولی متاسفانه به دلایل نامعلوم مسکوت مانده است. شرایط آب و هوایی خلخال و در کنار آن احداث این خوابگاه ورزشی میتواند به تقویت توریسم ورزشی کمک کرده و در کنار آن میتواند در آمد نسبی برای اداره ورزش و جوانان در جهت ساماندهی ورزش در خلخال داشته باشد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/db7b2

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: