مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرر و زیان وارده به صاحبان باشگاه‌های ورزشی، برای جبران بخشی از این زیان وام و تسهیلات بانکی به آنها پرداخت می‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سجاد انوشیروانی در نشستی با فرماندار خلخال افزود: پرداخت تسهیلات ۱۶۰ میلیون ریالی و ثبت‌نام صاحبان باشگاه‌های خصوصی برای برخورداری از این وام بخشی از اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه اغلب اماکن بخش خصوصی استیجاری بوده و متصدیان آنها نیاز به کمک و مساعدت مالی دارند، اظهارکرد: در ادامه روند حمایت مالی از خسارت‌دیدگان در نظر داریم طی تفاهم‌نامه‌ای با صندوق قرض‌الحسنه رسالت استان اردبیل تسهیلات مالی در اختیار آنها  قرار دهیم.

او گفت: در استان اردبیل ۵۱۲ باشگاه ورزشی خصوصی فعالیت می‌کنند که بیشتر این باشگاه‌ها در اماکن استیجاری مشغول فعالیت بوده و در مدت تعطیلی ناچار به پرداخت اجاره بهای مکان‌ها و سالن‌های در اختیار خود بوده‌اند.

او افزود: در عین حال اداره کل ورزش و جوانان نسبت به معافیت سه ماه حق اجاره سالن‌های دولتی اقدام کرده و از مستاجران خود اجاره این مدت تعطیلی اجباری از کرونا را دریافت نخواهد کرد.

انوشیروانی با بیان اینکه فعالیت ۳۰ رشته ورزشی در باشگاه‌های دولتی و خصوصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی از هفته جاری آغاز می‌شود، اظهارداشت: با توجه به نیاز جامعه به ایجاد نشاط، شادابی انتظار از مسوولان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های ورزشی با رعایت مسائل بهداشتی است.

فریدون بابایی ،فرماندار خلخال نیز در این جلسه با بیان اینکه تکمیل پروژه ساختمان خوابگاه ورزشی این شهرستان از جمله خواسته‌های به حق ورزشکاران این شهرستان است، افزود: در صورت تامین ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز این پروژه از سوی این اداره کل ،  فرمانداری نیز نسبت به تامین ۵۰ درصد بقیه اقدام می‌کند.

وی با اشاره به خسارت‌های وارده از شیوع بیماری کرونا به بدنه ورزش خلخال گفت: ورزش این شهرستان در حال حاضر با مشکلات جدی مالی مواجه بوده و نیازمند حمایت‌های مالی از سوی دست‌اندرکاران ورزش استان اردبیل است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ed303

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: