رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: ادامه فعالیت‌های ورزشی از امروز در این شهرستان بلامانع است.

به گزارش خلخالیم، سیدناصر میرمرسلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ادامه فعالیت و بازگشایی اماکن ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در اماکن ورزشی دولتی و باشگاه‌های بخش خصوصی منعی ندارد.

وی اظهارکرد: صدور مجوز برای ادامه هرگونه فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌های دولتی و خصوصی ورزشی خلخال و یا دستورالعمل مربوط به تعطیلی و توقف تمرینات و مسابقات ورزشی براساس تصمیمات ستاد قرارگاه زیستی و فرماندهی مقابله با ویروس کرونا این شهرستان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال با توصیه به متصدیان باشگاه‌های ورزشی دولتی و بخش خصوصی ، هیات‌های ورزشی و ورزشکاران خلخال در اطلاع از نحوه فعالیت‌های ورزشی در دوران کرونایی با مراجعه درگاه اطلاع‌رسانی اداره ورزش و جوانان و یا به خبرگزاری‌های رسمی و شناسنامه‌دار گفت: درج اخبار مربوط به نحوه فعالیت‌های ورزشی سایر مناطق کشور و استناد آن به این شهرستان از سوی منابع خبری غیررسمی و یا فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی محلی فاقد ارزش رسانه‌ای و خبری است.

میرمرسلی گفت: متصدیان باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله ضدعفونی اماکن ورزشی ، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط ورزشکارزان و رعایت استفاده از حداقل ظرفیت مکان‌های سر پوشیده برای ادامه تمرینات و مسابقات ورزشی هستند.

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/a57bd

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: