معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش استان اردبیل گفت: اعتبار لازم برای ساخت خوابگاه ورزشی و چمن استادیوم پوریای ولی خلخال تخصیص یافته و به زودی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل،کاظم شیرین‌زاده در حاشیه مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان خلخال اظهار کرد: پروژه خوابگاه ورزشی خلخال یکی از پروژه‌های مهم و از مطالبات جوانان و مردم منطقه بود که مناقصه آن در حال برگزاری است و به زودی با اعتبارات تخصیص یافته، ساخت این پروژه نیمه تمام از سر گرفته خواهد شد.

معاون توسعه منابع انسانی و  پشتیبانی اداره کل ورزش استان اردبیل افزود: برای شهرستان خلخال بیش از ۴ میلیارد و یک‌صد میلیون تومان اختصاص داده شده و پروژه چمن مصنوعی استادیوم فوتبال پوریای ولی خلخال نیز به زودی آغاز می‌شود.

لزوم اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی

فرماندار خلخال اظهار کرد: وجود پروژه‌های نیمه تمام در حوزه ورزش از مطالبات مردم است و از مسوولان ورزش استان درخواست داریم تا با توجه به تعدد پروژه‌های نیمه تمام در روستاها، جدیت لازم برای تکمیل و سرعت‌بخشی به ساخت پروژه‌ها صورت گیرد.

فریدون بابایی افزود: سالن ورزشی جعفرزاده خلخال به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری در ایام پیش رو است.

وی گفت: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان خلخال ساخت و تکمیل پروژه زورخانه است که پیگیری مردمی برای ساخت این سالن همچنان ادامه دارد و یکی از نیازهای اصلی ورزشکاران این رشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم، سیدناصر میرمرسلی با حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان خلخال معرفی و از زحمات ایوب طالب‌پور قدردانی شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c6663

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: