فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی منجر به بازگشت روستاییان مهاجرت کرده از این شهرستان به زادگاه خود شده است.

به گزارش خلخالیم به نقل از  ایرنا ، سرهنگ جهانبخش عطایی در آیین افتتاح طرح آبرسانی روستایی خلخال افزود: هم‌اکنون جمعیت برخی از روستاهای خالی از سکنه این شهرستان به چند برابر افزایش یافته است.

او یکی از اولویت‌های بسیج را حضور در روستاهای محروم و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از جمله طرح‌های آبرسانی و ساخت خانه‌های محروم ذکر کرد که موجب ارتقای سطح زندگی اهالی روستاهای محروم و دورافتاده شده است.

وی اظهارکرد: جمعیت روستای آق‌بلاغ خلخال قبل از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از جمله پروژه آبرسانی کمتر از ۱۰ خانوار بود که با اجرای این طرح‌ها اشتیاق اهالی به بازگشت به زادگاه خود از مناطق مختلف کشور افزایش یافته و به بیش از ۶۰ خانوار رسیده است.

وی به افتتاح طرح آبرسانی روستای کاوان در بخش خورش‌رستم خلخال اشاره کرد و گفت: چهار برنامه محوری در این روستا نیز برگزار خواهد شد.

فرماندار خلخال نیز در این آیین گفت: با تلاش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آبرسانی به روستای آق‌بلاغ مشکل آب اهالی برطرف شد.

فریدون بابایی افزود: تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در کنار بسیج سازندگی سپاه شهرستان خلخال در عرصه‌های محرومیت‌زدایی ارزنده بوده و رضایت روستاییان را بدنبال داشته است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ec1a0

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: