از روز گذشته تا به امروز 80 دستگاه خودرو گرفتار در برف در محور خلخال به اسالم توسط عوامل راهداری و هلال احمر و پلیس راه امدادرسانی شدند.

به گزارش خلخالیم عباس حقی اظهار داشت: بارش برفی که از روز گذشته در محور خلخال با اسالم آغاز شده و همچنان ادامه دارد مشکلاتی را برای رانندگان خودروها به علت نبستن زنجیر چرخ ایجاد کرده بود که با حضور به موقع امدادگران کمک رسانی انجام شد.

 وی گفت: اگرچه نیروهای راهداری نمک پاشی در گردنه الماس را انجام داده‌اند اما همچنان نیروهای امدادی و هلال احمر و پلیس راه با استقرار در جاده در حال کمک‌رسانی و هدایت خودروها هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری و هلال احمر و پلیس راه همانند روزهای گذشته در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، افزود: اکیپ‌های راهداری به‌ همراه ماشین‌آلات مورد نیاز به‌ صورت شبانه‌روزی در محور خلخال به اسالم مستقر هستند و در صورت بروز مشکل به رفع آن می‌پردازند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست تا علاوه بر تجهیز به‌وسایل ایمنی زنجیر چرخ نیز به‌همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/db6a9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: