در سفر حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که در ۳۰ مهر ۱۴۰۰ به استان اردبیل انجام شد چند مصوبه ویژه برای برخی از پروژه‌های مهم استان اردبیل مورد تصویب قرار گرفت

به گزارش خلخالیم، در سفر حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که در ۳۰ مهر ۱۴۰۰ به استان اردبیل انجام شد چند مصوبه ویژه برای برخی از پروژه‌های مهم استان اردبیل مورد تصویب قرار گرفت که در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

 

یکی از این مصوبات اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان جهت تکمیل ۱۷ کیلومتر از محور کلور-درام توسط سازمان و برنامه و بودجه از محل ردیف طرح و ۳۰ میلیارد تومان قیر توسط وزارت راه و شهرسازی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل تهاتر ملک با سایر منابع توسط استان تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ بود.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ در حالی از اختصاص ۲ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات ریاست‌جمهوری به استان اردبیل خبر داد که سهم مهم‌ترین پروژه منطقه خلخال (پروژه کلور-درام) ازین مصوبات صفر بود.

حدود ۱ ماه پیش نیز استاندار اردبیل خبر از جذب ۹۸ درصدی اعتبارات عمرانی استان اردبیل داد، این در حالی است که پروژه کلور-درام تقریبا تعطیل شده است و پیمانکاران پروژه حدود ۱۲۰ میلیارد تومان طلب دارند و به نظر می‌رسد تا زمانی که اعتبارات مناسب به پروژه تزریق نشود پیشرفت پروژه به صورت لاک‌پشتی خواهد بود.

با توجه به اینکه مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در مقاطع کوتاه در نظر گرفته می‌شود اگر تلاشی در جذب اعتبارات صورت نگیرد به نظر می‌‌رسد سهم خلخال از این مصوبات صفر خواهد بود و فرصتی مغتنم که از دست خواهد رفت.

بنابراین از مسئولین امر و همچنین نماینده مردم خلخال و کوثر تقاضا داریم مجدانه پیگیر مصوبات مذکور باشند تا بلکه مهم‌ترین پروژه عمرانی منطقه جانی تازه بگیرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a3632

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: