احداث بلوار هیرو به سمت آلوار (علی‌آباد)، از جمله پروژه‌های لازم و ضروری در این مسیر بود که حدود دو یا سه سال است که شروع شده است ولی متاسفانه هنوز به اتمام نرسیده است.

به گزارش خلخالیم، تکمیل این پروژه مانند بسیاری دیگر پروژه‌‌‌‌‌‌‌‌های شهرستان خلخال چشم انتظار کمی همت است تا مورد بهره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎برداری قرار گرفته و بیش از این شهروندان را کلافه نکند.

هفته دولت امسال نیز فرماندار خلخال نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به سازمان مربوطه تذکر لازم را دادند ولی طبق بازدید میدانی آنطور که به نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسد و با توجه به محدودیت فصل کاری در منطقه ما به احتمال زیاد این پروژه امسال نیز نیمه تمام خواهد ماند. این پروژه که مبالغ زیادی بابت زیرسازی آن هزینه شده است و اگر قبل از آغاز فصل سرما اقدام مناسبی صورت نگیرد، سال بعد قسمتی از زیرسازی این پروژه باید مجددا انجام شود و مستلزم صرف هزینه‌های چندین باره است.

اهالی آلوار سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سال است که در مضیقه هستند، بو و دود کئرنو (محل دفع زباله‌های خلخال) از یک سو، صدای تخریب طبیعت از سوی دیگر، بوی بد پساب فاضلاب و بسیاری از مشکلات متعدد دیگر که عدم تکمیل این بلوار نیز بر آنها اضافه شده است.

 با وجود تاکید فرماندار بر لزوم تسریع در روند تکمیل بلوار ولی نیمه تمام ماندن این پروژه منجر به نارضایتی اهالی شهر و روستا شده و در تماس‎‎‎‎‎‎ها و پیام‎‎‎‎‎‎‎‎‎های خود از بابت انتقال گل و لای به خانه‎‎‎‎‎‎‎ها ، گرد و خاک، خطرات جانی عدم وجود شانه خاکی و ... گلایه دارند که جا دارد مسئولین امر قبل از شروع بارش‎‎‎های سنگین و از بین رفتن زیرسازی های انجام شده نسبت به تکمیل این بلوار اقدام کنند. 

پروژه‌های عمرانی زمانی برای مردم لذتبخش است که در زمان مناسب به بهره‌برداری برسد و طولانی شدن روند اجرای پروژه‎‎‎‎‎‎های اینچنینی از شیرینی آن می‌‌‌‌کاهد، پروژه‎‎‎‎‎‎های عمرانی شهرستانی مثل خلخال فصل کاری محدودی را دارند باید در زمان مناسب و با تمام توان انجام شود تا به موقع به بهره برداری برسد و از هدر رفت هزینه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها جلوگیری شود.

در این راستا آماده انعکاس توضیحات سازمان متولی اجرای این پروژه هستیم.

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/eeebf

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: