مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های روستایی خلخال بازگشایی شده و تنها راه 8 روستای خلخال مسدود است.

به گزارش خلخالیم، علی رحمتی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در محور خلخال به اسالم راهداران ما با تلاشی بی‌وقفه نسبت به بازگشایی راه‌ها اقدام کردند و در این محور مسدودی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این محور ما دو کیلومتر نیز به سمت گیلان بازگشایی را انجام دادیم تا عبور و مرور سهل صورت گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل  با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها راه 8 روستای خلخال مسدود است، گفت: راهداران ما از ساعات اولیه بحران راه 132 روستای منطقه را بازگشایی کردند و از اولین ساعات بارش نیز برفروبی و نمک‌پاشی در حال انجام است.

رحمتی ادامه داد: به رغم فعالیت راهداران به دلیل وجود کولاک برف و باد شدید احتمال مسدود شدن راه‌ها باردیگر وجود دارد و از همین روی راهداران و مدیران بحران استان در محورهای شهرستان خلخال مستقر شده‌اند.

وی گفت: در سطح استان اردبیل 110 اکیپ راهداری جاده‌ها را پوشش می‌دهند که به دلیل بارش شدید برف در روزهای اخیر و بحران روی داده در خلخال 20 اکیپ جدید نیز به آنها اضافه شده و با تمام توان در خدمت‌رسانی به روستائیان و بازگشایی معابر اقدام می‌کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با تقدیر از تلاش‌های شهرداری‌های اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار در تامین ماشین‌آلات و کمک به حل بحران شهرستان خلخال، تصریح کرد:تمامی مدیران پای کار آمدند تا این بحران را حل کنیم.

به گزارش ایسنا، رحمتی در پایان بیان کرد: هواشناسی اردبیل برای روز دوشنبه بارش اعلام کرده و بر همین اساس و برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌های روستایی به همراه راهداران در این مناطق مستقر هستیم.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: