مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مطالعه ۴۳ کیلومتر از باند دوم جاده اردبیل – سرچم در مرحله نهایی قرار گرفته و بعد از اتمام مطالعه‌،بهسازی این پروژه عملیاتی می شود.

 به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، محبوب حیدری اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۵ کیلومتر از جاده اردبیل- سرچم به پیمانکار واگذار شده و ۴۳ کیلومتر باقیمانده نیز در مرحله تکمیل مطالعات می‌باشد.

وی بیان کرد: در قطعات ۳ ، ۴ و ۵ نیز زیرسازی و ابنیه فنی بخش‌هایی از مسیر تکمیل و در سال آینده با مساعد شدن شرایط جوی تکمیل و قابل بهره برداری خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با توجه به اهمیت احداث باند دوم این مسیر گفت : داخل روستای آراللو که مسیر احداث باند دوم است و همچنین ادامه مسیر تا روستای بودالالو تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره برداری خواهد بود.

حیدری ادامه داد: با توجه به افزایش ماشین آلات در بیشتر قطعات ، پیشرفت محسوسی در پروژه به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه برای احداث  ۵۸۲ کیلومتر بزرگراه در این استان به پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: در سال گذشته ۵۲ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل افتتاح شد و امسال نیز احداث ۶۱ کیلومتر بزرگراه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه قطعه‌ای از راه خلخال - منجیل که با عنوان پروژه راه‌سازی خلخال ـ کلور ـ درام تعریف شده در دست ساخت است، افزود: این جاده مسیری مشترک بین  استان اردبیل و زنجان به طول ۵۵ کیلومتر است که از این مسافت ۳۷.۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان اردبیل و مابقی در حوزه استحفاظی استان زنجان می‌باشد.

وی گفت: در سال‌های گذشته ۴.۵ کیلومتر از حوزه استحفاظی استان زنجان به اردبیل واگذار شده و در حال حاضر ۴۲ کیلومتر از مسیر در حوزه‌ استحفاطی استان‌ اردبیل اجرا می‌شود و پیشرفت فیزیکی مسیر در حوزه اردبیل تا به امروز ۳۰ درصد است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cc9b0

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: