جانشین فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: در اجرای طرح منع تردد در راه‌های ارتباطی این استان هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو که قصد ورود به این استان را از سمت سرچم داشتند، جریمه و یا به مبداء حرکت خود عودت داده شدند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد اقبالی در ایستگاه کنترل ورود خودروها به استان در مسیر ارتباطی اردبیل - سرچم  اظهارکرد: از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته پلیس راه استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال اقدام به انسداد و کنترل ورودی خودروها در این جاده پرتردد کرده و در این مدت ماموران پلیس راه مستقر رانندگان ۷۰۰ خودرو بی‌توجه به منع تردد را به مبداء حرکت خود بازگردانده و جریمه ۱۰ میلیون ریالی را در حق رانندگان ۸۰۰ خودرو اعمال کردند.

وی گفت: هم‌اکنون راه اردبیل - سرچم قبل از رسیدن به تونل شماره ۱۲ و در حوزه استحفاظی خلخال از سمت سرچم مسدود شده و تنها رانندگانی می‌توانند وارد استان اردبیل شوند که دارای پلاک این استان هستند.

او افزود: این طرح تا پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از حضور فرماندار ، دادستان عمومی و انقلاب ، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی خلخال در محل ایست بازرسی و کنترل خودروهای جاده اردبیل - سرچم اظهارکرد: با ایجاد امکانات موردنیاز سوی اداره امور برق و راهداری خلخال کنترل تردد خودروها در اوقات شب در این مسیر تسهیل خواهد شد.

جانشین فرمانده  پلیس راه استان اردبیل گفت: در ۶ نقطه استان اردبیل از جمله راه خلخال،- اسالم ، سرچم ، آستارا ، سراب ، مشگین‌شهر و اصلاندوز از ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به داخل استان اردبیل جلوگیری می‌شود و در صورت تردد خودروهای غیربومی این خودروها به مبداء حرکت خود عودت و یا جریمه‌ منظور شده برای رانندگان اعمال خواهد شد.

سرهنگ اقبالی بیان کرد: تفاوت اعمال قانون در این طرح با طرح‌های قبلی در این است که در صورت عدم پرداخت جریمه تا یک ماه مبلغ جریمه دوبرابر خواهد شد.

وی افزود: تردد اتوبوس‌ها و خودروهای حامل موادغذایی و فاسدشدنی و سوخت در راه‌های مواصلاتی بلامانع است، اما عبور و مرور وانت‌های شخصی که حامل مواد غذایی یا فاسدشدنی نباشند و هم‌چنین خودروهای شخصی مسافربر بین استان‌ها در محورهای مواصلاتی ممنوع است.

مسعود یگانه ، سرپرست فرمانداری خلخال نیز در این بازدید از همکاری فرماندهی انتظامی این شهرستان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط با ماموران پلیس راه مستقر در ایست بازرسی راه اردبیل - سرچم خبرداد و افزود: برای تامین امکانات نیروهای پلیس انتظامی و راه مستقر در این محل با تمام توان همکاری می‌شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bfa2d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: