رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‎‎‎‎‎‎‎‎ای شهرستان خلخال گفت: در حال حاضر عملیات احداث جداکننده مسیر رفت و برگشت بزرگراه سردار شهید قاسم سلیمانی به پیمانکار واگذار شده و در حال اجراست.

معروف خسروی در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم گفت: این بزرگراه، به طول 3 کیلومتر از خلخال تا خوجین و تا سه راهی منطقه گردشگری ازناو در نظر گرفته شده است و در حال حاضر عملیات احداث قسمت جداکننده دو مسیر به پیمانکار واگذار شده است و طی زمانبندی، تا پایان شهریور ماه باید به اتمام برسد.

وی افزود: یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای این پروژه، تخصیص یافته است و در مسیر اجرا 3 بریدگی نیز در داخل روستای خوجین برای این بزرگراه پیش‎‎‎‎‎بینی شده است.

خسروی در جواب خبرنگار خلخالیم در خصوص امکان اجرای مسیر دوچرخه سواری در کنار این بزرگراه گفت : در آینده در صورت انجام مطالعات و ابلاغ از سوی مراجع بالادستی، منعی برای اجرا وجود ندارد و هدف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فقط و فقط بالا بردن ایمنی مسیرهای دسترسی است ولی در حال حاضر فقط اجرای جدا کننده به ما ابلاغ شده است و حتی در خصوص اینکه در داخل جدا کننده‌ها روشنایی و یا فضای سبز و ... اجرا شود هم چیزی به ما اعلام نشده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال همچنین از مراحل پایانی نصب باسکول در ورودی روستای مجره خبر داد و گفت: به زودی برای کنترل تناژ بار دستگاه‎‎‎‎‎های سنگین توسط پلیس راه، این باسکول به بهره‎‎‎‎‎‎برداری رسیده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت و امیدواریم با این اقدام، حجم زیادی از تخلفات اضافه بار کامیون‌ها در مسیر جاده های خلخال که منجر به تخریب این جاده‌ها شده‌اند، کاهش یابد.

 

 

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/ab344

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: