فرماندار خلخال گفت: در ایام منتهی به عید فطر، طبق مصوبه قرارگاه زیستی مقابله با کرونای استان، راه‌های اصلی و فرعی ورودی به خلخال به صورت فیزیکی مسدود خواهد شد.

فریدون بابایی در گفتگوی تلفنی با خلخالیم گفت : این تصمیم که طبق مصوبه قرارگاه زیستی مقابله با کرونای استان اردبیل گرفته شده است، از ظهر فردا، دوشنبه 20 اردیبهشت تا یکشنبه هفته آینده اجرا خواهد شد و طبق این تصمیم برخی از راه‌های فرعی ورودی خلخال بصورت فیزیکی با خاکریز مسدود و بقیه راه‌ها با ممنوعیت تردد بین شهری بصورت کنترل شده فقط برای کسانی که از ممنوعیت تردد معاف هستند باز خواهد بود.

بابایی افزود راههای فرعیِ ورودی از کوثر، درام، ماسوله ،لنبر و بیله‌دیر مسدود و ورود و خروج فقط از دو جاده فیروز و اسالم آن هم بصورت کنترل شده باز خواهد بود و تردد از جاده پونل هم جهت تسهیل کنترل به جاده اسالم هدایت خواهد شد.

فرماندار از مردم فهیم شهرستان خلخال درخواست کرد در پنج روز آینده از تردد و مسافرت بین شهری پرهیز نمایند تا با جریمه سنگین مواجه نشوند.

وی همچنین در خصوص وضعیت کرونای خلخال گفت: "برخلاف شهرهای دیگر کشور که با پیک چهارم کرونا مواجه هستند، خلخال در حال عبور از پیک سوم کروناست که در هر سه پیک، پایین بودن آمار فوتی و تعداد بستری‌ها نشان از همّت و تلاش ستودنی کادر درمان و یاری اهالی فهیم شهرستان اعم از تک‌تک شهروندان، بازاریان و کارکنان ادارات و زحمات شبانه روزی مسئولین ذیربط دارد و امیدواریم مانند دو پیک قبلی از پیک سوم هم سریعتر خارج شویم."

بابایی در ادامه از زحمات کادر درمان، همکاری و صبر بازاریان و کسبه و تک‌تک شهروندان تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b359a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: