فرماندار خلخال از برفروبی و بازگشایی جاده مسدود شده از برف خلخال به پونل در حوزه استحفاظی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش خلخالیم فریدون بابایی به ایرنا افزود: این جاده با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال پس از گذشت بیش از ۶ ماه در حوزه استحفاظی این شهرستان باز و امکان تردد در آن  تا ابتدای حوزه استان گیلان فراهم شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی راه ارتباطی خلخال - پونل و امکان تردد خودروها برای دسترسی به استان گیلان همواره از خواسته‌های به حق مردم این شهرستان بوده است، اظهارکرد: مسئولان استان گیلان  نیز باید اقدام لازم را در خصوص بازگشایی این راه  انجام دهند.

وی بیان کرد: جاده ارتباطی خلخال - پونل اوایل فصل پاییز گذشته و  با بارش اولین برف مسدود شده بود که با تلاش چند روزه عوامل راهداری جاده هم‌اکنون از سمت خلخال بازگشایی شده و برای ایجاد امکان تردد کامل نیازمند همکاری استان گیلان و برفروبی راه در حوزه استحفاظی این استان است.

فرماندار خلخال گفت: این جاده هر سال بیش از ۶ ماه از سال به علت نبود امکانات گالری و بهمن‌گیر مسدود می‌شود ولی در صورت واگذاری کامل وظایف راهداری طول مسیر به خلخال توانایی داریم تا با امکانات موجود راهدارخانه الماس این مسیر را بصورت کامل بازگشایی کنیم.

بابایی اظهارکرد: جاده پونل - خلخال  ۸۰ کیلومتر بوده و بیش از ۶۰ کیلومتر آن در حوزه  استحفاظی شهرستان رضوانشهر  گیلان و ۲۰ کیلومتر در منطقه کوهستانی شهرستان خلخال واقع شده است.

معروف خسروی، رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال نیز اظهارکرد: از اوایل هفته جاری راهداران این اداره با بکارگیری ماشین‌آلات و امکانات برفروبی بازگشایی راه مسدود شده از برف  را در حوزه خلخال آغاز و موفق به بازگشایی بیش از ۹ کیلومتر از مسیر برفی و بهمن‌گیر شدند.

وی افزود: هم اکنون راه در حوزه خلخال باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد ولی ادامه مسیر در حوزه گیلان همچنان پوشیده از برف و مسدود است.

شهرستان خلخال ، استان اردبیل را از طریق راه‌های ارتباطی خلخال به اسالم ، پونل، ماسوله و ماسال به استان گیلان متصل می‌کند و در حال حاضر و پس از گذشت ۱۶ روز از قصل بهار تنها راه باز و دسترسی مردم خلخال به استان گیلان جاده خلخال - اسالم است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fdcc7

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: