استاندار اردبیل گفت : با تلاش و پیگیری های صورت گرفته راه دسترسی شهر هشجین به جاده اردبیل-سرچم، هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش خلخالیم، بهنام جو در جلسه اداری بخش خورش رستم شهرستان خلخال که در محل بخشداری و با حضور معتمدین منطقه برگزار شد گفت: در جلسه گذشته این راه برای تکمیل به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی واگذار شد که راهداری استان نسبت به شروع پروژه اقدام کرده است.

وی گفت: طی بازدیدی که از این مسیر داشتیم، پیشنهاد شد که در سریعترین زمان، پیمانکار جدید با امکانات لازم ورود کند تا با قید فوریت این پروژه امسال در هفته دولت افتتاح شود.

بهنامجو گفت: اخذ ردیف اعتباری بودجه برای سد شهید عمران پستی هشجین، مهمترین موضوعی بود که از سوی نماینده خلخال و کوثر هم پیگیری‌ها صورت گرفت و دریافت شد.

استاندار اردبیل افزود : در آینده نزدیک با واگذاری زمین به سرمایه گذاران و فعال شدن عملیات اجرایی سد، شاهد تحولات خوبی در منطقه خواهیم بود.

سید غنی نظری نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر هم در این جلسه گفت: در یک سال گذشته حرکت هایی برای گازرسانی به روستاهای این بخش صورت گرفته ولی به لحاظ تسریع کار، قابل قبول نیست و باید گازرسانی با سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود : وضعیت زیر ساخت روستاهای دهستان خورش رستم شمالی در خور شأن اهالی نیست و از نبود آب و گاز و نوسانات برق با مشکلاتی روبرو هستند و نیاز است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نظری گفت : ما علاقه مندیم از مدیران تشکر کنیم اما برخی مدیران از جمله مدیران اداره کل محیط زیست و برق استان خودشان باعث بروز مشکلاتی هستند که در نبودشان این مشکلات حل می شود که جا دارد از سوی استاندار تذکرات جدی داده شود.

نماینده خلخال و کوثر گفت : خبر اخذ ردیف اعتبار برای سد شهید عمران پستی هشجین خبر خوبی برای مردم منطقه بود. در گذشته اقداماتی صورت گرفته بود که ما منکر این اقدامات نیستیم ولی پیگیری‌هایی هم در یک سال گذشته صورت گرفت تا پروژه دارای ردیف اعتبار ملی گردد و با ابلاغ ۲۰ میلیارد اعتبار، بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

نظری افزود :تکمیل راه هشجین به سرچم از مطالبات عمومی مردم منطقه است که تلاش می شود تا هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: در مورد شهرستان شدن هشجین اهالی با دولت همگام بوده و در تقسیمات کشوری هم اقداماتی صورت گرفته است و وزیر کشور هم قول داده پرونده را درهیئت دولت مطرح کند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d94e4

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: