خبر آمد خبری در راه است‎! مدیر کل راه و شهرسازی از اعلام خبر خوش استاندار به اهالی خلخال در بازدید روز 22 بهمن از پروژه راه خلخال-کلور- طارم- منجیل خبر داد

محبوب حیدری در گفتگو با خلخالیم گفت : در برهه کنونی خوشبختانه مطالبات پیمانکار کلور درام پرداخت شده است و کارها با حضور خوب پیمانکار در فاز اول به خوبی پیش می‌رود، و اما در فاز دوم فردا 22 بهمن به همراه استاندار از این پروژه بازدید خواهیم داشت و خبر خوش دیگری هم فردا طی همین بازدید توسط خود استاندار به اطلاع اهالی شریف خلخال خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی در خصوص پروژه آسفالت جاده کلور درام هم گفت : مناقصه پیمانکار آسفالت منتشر شده است ولی شرکت کننده ای ندارد.

حیدری در خصوص فاز 4 پروژه خلخال فیروز آباد یا همان کمربندی خلخال گفت: عملیات اجرایی در حال انجام است، پیمانکار توانمندی در این پروژه در حال فعالیت است، اقدامات بسیار مناسبی انجام داده و تعداد قابل توجهی ابنیه و پل انجام داده است ولی متاسفانه از مطالبات پیمانکار نتوانستیم چیزی پرداخت کنیم ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا قبل از عید قسمتی از مطالبات پیمانکار را پرداخت کنیم.

وی همچنین افزود : مسیر شال ماجولان ماسوله خوشبختانه امسال تمام شده است و تحویل اداره راهداری شده، با این حال هنوز طلب پیمانکاران بطور کامل پرداخت نشده است و حدود 7 میلیارد تومان به دو پیمانکار بدهکاریم.

حیدری خصوص 13 کیلومتری دسترسی هشجین به سرچم گفت : طی تصمیماتی که توسط استاندار اتخاذ شد این پروژه در دو فاز اجرایی می شود؛ یک فاز 5 کیلومتری توسط ما در اداره راه و شهرسازی کار می‌شود و مابقی توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای

وی در پایان در مورد تونل الماس گفت که این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی و در تهران در مرحله مطالعه قرار دارد !

 

صالح غریبی / مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c6928

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: