به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش برف در شهرستان خلخال که از شب گذشته آغاز شد، در مناطق کوهستانی و محورهای مواصلاتی موجب کولاک برف شد.

در شبانه روز گذشته با تلاش راهداران اداره حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال چندین نوبت محورهای مواصلاتی خلخال به اسالم، خلخال به شاهرود و خلخال به فیروز و خلخال به کوثر، برف‌روبی و نمک‌پاشی شد.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل خلخال صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل در محور خلخال به اسالم اظهار کرد: شب گذشته علاوه بر کولاک، بیشترین یخبندان و لغزندگی در محورهای مواصلاتی از اول پاییز امسال ثبت و راهداران علاوه بر برف‌روبی، نمک‌پاشی را در چندین مرحله انجام شد که بارش برف سختی برف‌روبی را مضاعف کرده است.

معروف خسروی افزود: در هیچ محوری مسدودی نداریم و در مسیرهای روستایی نیز مسیر مسدود تاکنون گزارش نشده است.

وی تشریح کرد: تمامی راهداران در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و به لحاظ اینکه بعد از بارش برف با ورود «گرمیج» و بادهای گرم جنوبی، کولاک در محورهای مواصلاتی ادامه خواهد داشت، استفاده از زنجیر چرخ در گردنه الماس الزامی است.

خسروی گفت: ارتفاع برف در گردنه الماس از نیم متر تا یک و نیم متر است و با کمترین وزش باد، کولاک شدید در این گردنه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنان که در جنوب خلخال بارش برف را شاهد هستیم در برخی از مناطق گرمسیر خلخال نیز همچون روستاهای گرمسیری برندق، اهالی منتظر بارش باران هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e0627

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: