ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار اردبیل در پیام مشترکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کیان اسلامی و همچنین اقدامات در مبارزه با شیوع بیماری کرونا تجلیل کردند.

در پیام  روز پنجشنبه آیت‌الله سید حسن عاملی و اکبر بهنامجو آمده است  بی‌تردید، ایران عزیز اسلامی قسمت اعظمی از افتخارات خود را مدیون تلاش‌ها و زحمات ارزشمند دلاوران ارتش جمهوری اسلامی است.

این پیام افزوده است: این فرزندان غیور ملت ما نه فقط در دوران سراسر شور و افتخار دفاع مقدس بلکه در سایر جبهه‌هایی که دشمنان برای ما ساخته و پرداخته‌اند و در آزمون‌های سختی همچون مقابله با ویروس منحوس کرونا در صف مقدم خدمت به مردم بوده و بوته آزمایشی نبوده است که از آن رو سفید و سربلند بیرون نیایند.

در این‌پیام  همچنین اضافه شده ، ۲۹ فروردین را که در تقویم رسمی کشورمان، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی نام گرفته، به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همه ارتشیان، خصوصا رزمندگان تیپ ۴۰ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش مستقر در استان اردبیل تبریک و تهنیت می‌گوییم و از خداوند منان، استمرار سربلندی و توفیق روز افزون همه این عزیزان را در صیانت از تمامیت ارضی کشور و آرمان‌های والای نظام و انقلاب مسالت می‌نماییم.

به گزارش ایرنا، بنا به اعلام تیپ ۴۰ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش ، آیین گرامیداشت این روز و رژه نیروهای مسلح مستقر در استان اردبیل با رعایت موازین بهداشتی در پادگان اردبیل برگزار خواهد شد.

khalkhalim.com/ec7e1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: