امام جمعه خلخال با بیان اینکه مهم‌ترین مطالبه مردم خلخال شروع عملیات اجرایی تونل خلخال اسالم است، خواستار آغاز عملیات اجرایی این تونل شد.

به گزارش خلخالیم،  حجت‌الاسلام کریم اسدی همچنین در خطبه‌های نماز جمعه خلخال گفت: پس از گذشت دوسال از اخذ موافقت نامه استاندار سابق از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای جاده کلور درام هنوز این مبلغ به پروژه اختصاص نیافته است که این دلیل بر عدم پیگیری یا ضعف در پیگیری‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های انجام شده از سوی مسئولین است.

اسدی اضافه کرد: ارزش مالی این اعتبار طی دو سال اخیر کاهش یافته است لذا ضرورت دارد نماینده، استاندار و مدیرکل مسکن شهرسازی اردبیل تکلیف و تزریق اعتبار به این پروژه را مشخص کنند.

امام جمعه خلخال تصریح کرد: پیمانکار جاده کلور درام که در ادامه پیشرفت این پروژه جدی است و اگر مبلغی برای پیمانکار جذب نشود قطعا در عملکرد وی تاثیرگذار خواهد بود.

اسدی گفت: همزمان با سفر روحانی، رئیس جمهور سابق به استان مقدمات احداث تونل اردبیل به حیران و خلخال به اسالم مورد بحث قرار گرفت که پیشرفت باند دوم تونل گردنه حیران قابل مقایسه با تونل خلخال به اسالم نیست و این تبعیض در حق مردم خلخال از سوی مسئولین هیچ توجیهی ندارد.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a45d1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: