امام جمعه خلخال گفت: هرگونه توسعه کشاورزی این شهرستان نیازمند توجه جدی مسئولان امر به تامین آب مورد نیاز کشاورزان منطقه و استفاده از ظرفیت منابع آبی خلخال است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال اظهار کرد:با وجود منابع آب فراوان در این شهرستان فقدان سدهای مختلف از جمله سدهای معیشتی و کشاورزی برای جمع آوری آب‌های سطحی همیشه مانع از استفاده کشاورزان منطفه از این نعمت خدادادی شده است.

وی با بیان اینکه اولویت اول استفاده از آب رودخانه‌های جاری در خلخال حق مردم این منطقه است افزود: زمانی کشاورزی خلخال توسعه خواهد یافت که به بخش جمع آوری آب تولیدی شهرستان با احداث سدهای مختلف توجه شده و اعتبار لازم برای انجام این طرح‌ها از سوی مرکز استان و کشور لحاظ و تخصیص آب شهرستان از سوی اب منطقه ای اردبیل بصورت روشن مشخص و معین شود. 

امام جمعه خلخال با توصیه به مسوولان شهرستان برای ارایه طرح‌های مختلف به شرکت آب منطقه ای استان اردبیل جهت افزایش حق آبه شهرستان گفت:تاکید تنها بر توسعه گلخانه‌های کشاورزی بدون توجه به سایر بخش‌های کشاورزی و ایجاد ریرساخت و تخصیص حق آبه مردم از منابع آب تولیدی شهرستان نمی‌تواند طرح معقولی باشد .

حجت الاسلام  اسدی با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و تقدیر از برگزار کنندگان ویژه برنامه‌های گرامیداشت این ایام خجسته بیان کرد: اگر چنانچه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی رسید خدا می داند امروز وضعیت مردم ایران و سایر مسلمانان جهان چگونه بود.

وی با بیان اینکه هرچند شابد از وضعیت امروزی اقتصادی جامعه برخی راضی نباشند اظهار کرد:خدمات ارایه شده از سوی انقلاب و نظام اسلامی ایران در هیچ شرایطی قابل مقایسه با خدمات قبل از پیروزی انقلاب نیست و مشکلات اقتصادی امروزی جامعه هرگز نباید موجب نادیده گرفتن خدمات بسیار ارزنده نظام اسلامی به مردم شود .

خطیب جمعه خلخال معضل بیکاری و نبود اشتغال را از اصلی‌ترین مشکلات جامعه این شهرستان به خصوص جوانان منطقه دانست و گفت: در صورت استفاده از ظرفیت‌های بالقوه منطقه از جمله استعداد کشاورزی و دامداری ،معادن ،راه اندازی صنایع کوچک و بزرگ و جاذبه‌های طبیعی گردشگری می‌توان فرصت‌های اشتغال مختلفی را برای مردم منطقه ایجاد کرد.

وی با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی فارس به دست اشرار اظهار کرد:هرگز نباید افزایش حضور و پررویی اراذل و اوباش در جامعه موجب افزایش ناامنی در جامعه شود و انتظار از مسوولان امر شدت برخورد با این گونه افراد خاطی و برهم زندگان نظم وامنیت جامعه در کنار بازگذاشتن دست نیروهای تامین کننده نظم در برخورد با افراد قانون شکن است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e78aa

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: