امام جمعه خلخال با تمجید از سفر اخیر استاندار اردبیل به این شهرستان گفت: سفر استاندار به همراه مدیران اجرایی به خلخال و بررسی مسایل و مشکلات طرح‌های عمرانی و اقتصادی، زمینه را برای پیشرفت شهرستان فراهم می‌کند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: امیدواریم این سفر برکات جدیدی را برای مردم بهمراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: شنیدن درد و دل مردم و بازدید از اکثریت طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان و نیز تشکیل جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران راه را برای توسعه عمرانی و اقتصادی این منطقه هموارتر می‌کند.

اواظهار کرد: در کنار غفلت استانداران و مدیران کل قبلی استان از مشکلات کلان خلخال، عدم  واگذاری طرح‌های اقتصادی به سرمایه‌گذاران دارای اهلیت، توانمند و کاری بود  و امروز این شهرستان را با مشکل تکمیل طرح‌های اشتغال‌زا مواجه کرده است .

حجت الاسلام اسدی بیان کرد: در هیچ شرایطی طرح‌های اقتصادی این شهرستان به سرمایه‌گذارانی که چشم طمع به تسهیلات بانکی و اراضی ملی دوخته‌اند و با افکار سودجویی قدم به این دیار گذاشته اند نباید واگذار شود.

وی گفت :سرمایه‌گذارانی که توان مالی و کاری لازم را برای انجام تعهدات خود ندارند نه تنها مشکلی را حل نمی‌کنند بلکه در بسیاری از اوقات موجب ایجاد گره‌های کور در مسیر سرمایه‌گذاریهای اقتصادی می‌شوند.

او اظهار کرد: گره ایجاد شده در پروژه احداث کارخانه سیمان خلخال و رها شدن این طرح سرمایه‌گذاری از جمله گره‌هایی است که بی‌توجهی به اهلیت سرمایه‌گذار در زمان واگذاری طرح ایجاد شده و به این زودی باز نخواهد شد.

خطیب جمعه خلخال ، احداث تونل در مسیر راه پرخطر خلخال به اسالم و حذف گردنه سخت گذر الماس‌، ارتقا و بهبود وضعیت راه‌های روستایی و بین شهری، تکمیل سدهای معیشتی کشاورزی نیمه کاره رها شده شهرستان، توجه به سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، استفاده از ظرفیت معادن فلزی شهرستان جهت حل مشکل بیکاری و توسعه اقتصادی‌، حل مشکل کمبود آب شرب در روستاها و  توجه جدی به موضوع اشتغال جوانان و رفع معضل ریشه‌دار بیکاری در خلخال  انتظار مردم این شهرستان از  استاندار اردبیل و مجموعه مدیران اجرایی استان است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ۱۲ اذرماه روز جهانی معلولین گفت: عوامل متعددی از جمله حوادث طبیعی‌،ژنتیکی‌،فقر، مشکلات بهداشتی در ایجاد معلولیت‌های جسمی و ذهنی دخیل بوده ودر کنار تلاش دولت برای حمایت از معلولان،  انجمن‌ها و موسسات خیریه مردمی نیز نقش موثری در حمایت از این فشر آسیب‌پذیر ایفا می‌کنند .

لینک کوتاه: khalkhalim.com/beca8

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: