همزمان با سراسر کشور اهالی شهرستان خلخال با چهل و دومین حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هوای سرد و برفی یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، هزاران نفر از دانش‌آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان، بازاریان ، کارگران ، کشاورزان و ورزشکاران در کنار روحانیان و مسوولان محلی در هوایی سرد و برفی با شرکت در این راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل یکبار دیگر جلوه‌های مشارکت ، همدلی و پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.
چهل و دومین راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم خلخال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ساعت ۱۰.۳۰ صبح امروز در حالی عوامل شهرداری به سختی مسیر پوشیده از برف با ارتفاع بیش از یک متری را بازگشایی کرده بودند، از مصلای نماز جمعه آغاز و در میدان آزادی واقع خیابان امام خمینی (ره) با تجمع راهپیمایان و قرائت قطعنامه و تایید آن توسط راهپیمایان پایان یافت.

مسوول روحانیون در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و سخنران این مراسم با اشاره به حساسیت بالای راهپیمایی امسال سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با توجه به تحولات اخیر در منطقه تلاش دشمن برای تلخ کردن شیرینی جشن‌های  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کام ملت ،حضور مردم در صحنه‌های مختلف را عامل اصلی دوام و بقای انقلاب و دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف دانست و از حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام نوری افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل در سال ۵۷ سرآغاز شکل‌گیری سایر انقلاب‌های مردمی در جهان بود و تنها انقلابی است که مسیر تاریخ را عوض کرد و موجب تحول بزرگ سیاسی در سطح دنیا شد.
وی اظهارداشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز کشورمان در اوج اقتدار ، عظمت، سربلندی و شوکت بوده و چشم همه مظلومان عالم برای رهایی از دست ابرقدرت‌ها و استکبار به انقلاب و نظام اسلامی ایران دوخته شده است.
حضور صدها کودک به همراه والدین ،معلولین ،سالمندان ،جانبازان و اقشار مختلف مردم در شرایط جوی بسیار بد امروز از ویژگی‌های خاص راهپیمایی مردم خلخال بود.
مشابه این مراسم با حضور پرشور مردم در شهرهای کلور مرکز بخش شاهرود و هشجین مرکر بخش خورش‌رستم شهرستان خلخال برگزار شد.

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: