دکتر ساجدی، دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان خلخال در گفتگوی تلفنی با خلخالیم گفت : در حال نزدیک شدن به روزهای پیک کرونا در شهرستان خلخال هستیم، تعداد افراد مشکوک به کرونا به شدت در حال افزایش بوده و مبتلایان نیز در حال افزایش هستند و این ارقام بسیار نگران کننده است.

دکتر ساجدی افزود : با توجه به بالا رفتن تعداد مبتلایان، احتمال انتقال این ویروس در سطح شهر و شهرستان نیز بالا می رود و تنها نسخه ای که ما می توانیم به همشهریان توصیه کنیم، ماندن در منزل و کاهش تعداد ترددهای سطح شهر است.

وی افزود با حضور در سطح شهر متاسفانه شاهد هستیم که خیلی مواقع مردم یک سری اصول را رعایت نمی کنند،؛ در فروشگاه‌ها تجمع ایجاد می شود و فاصله ایمن رعایت نمی شود. لذا لازم است اهالی شریف در هنگام حضور در جاهای شلوغ و خرید از فروشگاه‌ها فاصله دو سه متری از سایر افراد را رعایت کنند؛ همچنین از استفاده از پول نقد خودداری کنند چرا که اسکناس به شدت آلوده بوده و احتمال انتقال بیماری از طریق اسکناس بسیار بالاست. بلافاصله بعد از برگشتن به منزل و قبل از اینکه دستشان را به چیزی بزنند، بلافاصله دستان خود را با آب و صابون بشورند.

دکتر ساجدی با ذکر این نکته که تا کنون 3 نفر از کادر بیمارستان، به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، از اهالی خیر منطقه و خیریه‌های سطح شهر درخواست کرد، جهت تامین لوازم مصرفی و تجهیزات ضروری، بیمارستان امام خمینی (ره) و دانشکده علوم پزشکی خلخال را یاری کنند.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: