سرپرست فرمانداری خلخال گفت: آمار بیماران بستری کرونا در خلخال روند نزولی گرفته و با تداوم این وضعیت این شهرستان از نظر رنگ‎‎‎‎‎بندی به وضعیت زرد باز خواهد گشت.

به گزارش خلخالیم، سید جواد یحیی‌زاده در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون همگانی، اصناف خلخال هم استقبال خوبی از واکسن کرونا به عمل آوردند و همچنین تالارها با ظرفیت ۳۰ درصد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: زمانی که واحدهای صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و متقابلاً این موضوع را از مردم می‌خواهند، خرید کردن مردم ریسک کمتری پیدا می‌کند و همین امر کمک خواهد کرد که واحدها گرفتار تعطیلی و بخشنامه‌های ستاد ملی کرونا نشوند. سیاست کلی دولت نیز در روزهای پایانی سال، رونق اقتصادی همراه با حفظ سلامت مردم است.

وی اضافه کرد: قلیان‎‎‎‎‎‎‎‎سراهایی که بدون داشتن جواز و پروانه کسب باز هستند طبق قانون تعزیرات باید پلمپ شوند و خواستار برخورد جدی مسئولان مربوطه با این مسئله شد.

یحیی‌زاده در پاسخ به سوالی درباره کمبود دارو در خلخال گفت: به دلیل اینکه امتیاز دو داروخانه شهر واگذار شده و آنها در حال تحویل داروخانه‌ها به مالکان جدید هستند، طی روزهای اخیر متأسفانه خدمات درستی به مردم ارائه نکردند و همین امر، موجب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان در تهیه دارو شد.

وی از مسئولان دانشکده علوم پزشکی خلخال خواست برای ایام عید تدبیری کنند تا شهروندان با کمبود دارو مواجه نشوند.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ced6c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: