با تصمیم ستاد کرونای شهرستان خلخال، پایگاه اطلاع رسانی خلخالیم بعنوان مرجع اطلاع‌رسانی ستاد قرارگاه زیستی کرونای این شهرستان انتخاب شد.

به گزارش خلخالیم، در جلسه کمیته آموزش و اطلاع‌رسانی ستاد کرونا که در محل بهداشت و درمان خلخال برگزار شد، رضا شکری ضمن تقدیر از عملکرد سایت خلخالیم در بحث اطلاع‌رسانی بیماری کرونا و واکسیناسیون گفت: سایت خلخالیم بعنوان مرجع اطلاع‌رسانی ستاد کرونای شهرستان خلخال انتخاب شده و بعد از این هم تمامی اخبار و اطلاعیه‌های این ستاد از طریق خلخالیم منتشر می‌شود.

شکری افزود: در طول شیوع بیماری کرونا سایت خلخالیم بیشترین همکاری و اطلاع‌رسانی را داشته و بیش از 100 عنوان خبر و انواع محتوای تولیدی این سایت به ستاد کرونای استان ارسال شد.

وی گفت: اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع بیماری کرونا می‌تواند در کنترل شیوع این بیماری موثر واقع شود و در این خصوص از ظرفیت‌های فضای مجازی و نصب بنر‌های هشدار در سطح شهر و ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده خواهد شد.

شکری اظهار کرد: عملکرد ستاد قرارگاه زیستی کرونا در پیک‌های گذشته کرونا قابل تحسین بوده و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد و بتوانیم پیک ششم را هم با همکاری رسانه‌ها مدیریت کنیم.

دبیر ستاد کرونا گفت: بیماری کرونا از نوع "آمیکرون" بیشتر کودکان را درگیر می‌کند؛ از این رو با واکسیناسیون کودکان می‌توان تا حدود زیادی از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

وی افزود: متاسفانه از واکسیناسیون کودکان 9 تا 12 سال در شهرستان استقبال نشده که این مساله هم نیاز به اطلاع‌رسانی و همکاری خانواده‌ها و آموزش و پرورش دارد.

شکری گفت: برخی از فرهنگیان و تعدادی از دانش‌آموزان به کرونا مبتلا شده و اکنون در قرنطینه هستند که نیاز است نظارت‌ها بر مدارس بیشتر شود.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c210e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: