رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: خلخال در زمینه واکسیناسیون گروه‌های هدف در مقابل بیماری کرونا جزو شهرستان‎‎‎‎‎‎‎های پیشتاز در کشور است.

به گزارش خلخالیم، دکتر محمد مهرتک در مراسم تجلیل از دست اندرکاران واکسیناسیون کرونا در خلخال افزود: این شهرستان ضمن اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا و دستورالعمل‎‎‎‎‎‎های وزارت بهداشت، در مدیریت این بحران عملکرد قابل قبولی داشته و جایگاه مناسبی در کشور دارد.

وی ادامه داد: خلخال از ابتدای امسال با واکسینه کردن گروه‌های هدف تعیین شده به عنوان شهرستانی پیشرو در این زمینه مطرح شد و نشان داد که نه تنها در امر درمان پیشرو است، بلکه توانسته در شرایط بحرانی علیه بیماری کرونا اقدامات خوبی را به نتیجه برساند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال اظهار داشت:  نقش دانشکده علوم پزشکی خلخال و جامعه بهداشت و درمان شهرستان در امر درمان و پیشگیری بر هیچ کس پوشیده نیست و توانستیم با تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت، قوی‌ترین مدیریت را در کنترل ویروس کرونا داشته باشیم.

وی گفت: با کوشش مسوولان دانشکده علوم پزشکی خلخال بنا داریم که پیشتازی در امر مبارزه با کرونا را تا پایان ریشه کنی این ویروس حفظ کنیم و این نوید را به شهروندان می‌دهیم که تمام مردم شهرستان در گروه‌های سنی مختلف و از پیش تعیین شده علیه این ویروس واکسینه شوند تا بزودی شاهد نابودی ویروس کرونا باشیم.

لازم به ذکر است: که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکشنبه هفتم آذرماه، همایش ملی ره آورد خدمت با شعار 100 روز خدمت، 100 میلیون دز واکسن را بصورت وبینار و با هدف "تقدیر و تشکر از دست اندرکاران حوزه سلامت کشور در واکسیناسیون کرونا" برگزار می‎‎‎‎‎نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f8025

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: