معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: خوشبختانه افزایش استقبال مردم از واکسیناسیون و روند مطلوب تزریق روزانه واکسن کوید ۱۹ در خلخال امید دستیابی به وضعیت مطلوب مقابله با کرونا در سطح شهرستان را پررنگتر می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند.

دکتر زهرا هاشمپور در گفتگو با خبرنگار خلخالیم اظهار داشت: با توجه به آغاز واکسیناسیون دانش‎‎‎‎‎‎آموزان (12 سال به بالا) توصیه می‎‎‎‎‎‎‎شود گروه‎‎‎‎‎‎های سنی اعلام شده هرچه سریعتر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند تا با برنامه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ریزی ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎بعمل آمده، بدون ازدحام جمعیتی خدمات لازم به مردم ارائه شود.

وی افزود: واکسیناسیون دانش‎‎‎‎‎آموزان هر روز در دو نوبت در سالن ورزشی خلیج فارس و واکسیناسیون سایر اقشار نیز در سال ورزشی معلم در حال انجام است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال با بیان اینکه در حال حاضر واکسن سینوفارم و اسپوتنیک در دو دوز اول و دوم و واکسن آسترازنیکا و برکت فقط در دوز دوم تزریق می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود، به مردم توصیه کرد: فرصت بوجود آمده برای تزریق واکسن را از دست ندهند و یقین بدانند طبق بررسی‌های بعمل آمده افرادی که واکسن دریافت کردند در صورت ابتلا به کرونا از شرایط بهتری نسبت به دیگران برخوردارند چرا که ایمنی آنها با تزریق دو دوز واکسن افزایش یافته است.

خبرنگار: سیما جلیلی

لینک کوتاه:khalkhalim.com/e7b77

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: