معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال از ورود ۶هزار دوز واکسن سینوفارم و آسترازنیکا به این شهرستان خبر داد و از معلمان و جاماندگان بالای ۶۰ سال دعوت کرد برای تزریق واکسن اقدام کنند.

دکتر زهرا هاشم‌پور به خبرنگار خلخالیم گفت: "با توجه به تعداد بالای موجودی واکسن، سن واکسیناسیون در شهر را هم ۵ سال کاهش دادیم، یعنی متولدین سال ۱۳۶۰ و ما قبل آن یعنی افراد بالای 40 سال از فردا سه‌شنبه 16 شهریور می‌توانند برای واکسیناسیون به محل تجمیع واکسن در سالن ورزشی معلم مراجعه کنند. "

او با اعلام اینکه دانشکده علوم پزشکی "فردا طرح ضربتی واکسیناسیون افراد جامانده بالای ۶۰سال را در سطح شهرستان با همکاری نیروهای هلال احمر، بسیج و سپاه اجرا می‌کند، از افراد این گروه سنی که هنوز واکسن تزریق نکرده‌اند، دعوت کرد؛ فردا به یکی از مساجد مشخص‌شده در محله خودشان مراجعه کنند.

دکتر هاشم‌پور با ابراز نارضایتی از قطعی اینترنت که منجر به اختلال در امر اطلاع‌رسانی گردید، از فرهنگیان و معلمان هم درخواست کرد با توجه به نزدیک شدن به مهرماه و احتمال بازگشایی مدارس، حتما در روزهای پیش رو برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس و شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹، واکسن خود را از مراکز واکسیناسیون دریافت کنند.

وی با اشاره بر لزوم همکاری عموم مردم در امر واکسیناسیون گفت : اگر به همین منوال پیش برویم تا یک ماه آینده صد درصد جمعیت بالای 18 سال خلخال واکسینه خواهند شد.

 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e493b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: