جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از آغاز اجرای طرح تزریق واکسن به روش محله محور در شهرستان خلخال خبرداد.

به گزارش خلخالیم، سرهنگ الله شکر عبدی در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: طرح محله محور تزریق واکسن کرونا  امروز با تزریق به یک شهروند خلخالی  بالای ۶۰ سال بصورت رسمی در استان شروع شد.

وی   اظهار کرد:گام اول این طرح پوشش کامل و ۱۰۰ درصدی گروه سنی بالای ۶۰ سال در استان با هدف پوشش کامل جمعیت بالای ۱۸ سال این استان تا تزریق واکسن به آخرین نفر بازمانده از دریافت واکسن تدوام خواهد یافت.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه میانگین پوشش واکسناسیون جمعیت بالای ۱۸ سال خلخال بالاتر از میانگین استان است، گفت: شهرستان خلخال با پوشش واکسیناسیون ۴۴ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال رتبه برتر کشور را در اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا کسب کرده است.

وی اعلام کرد: میانگین درصد پوشش واجدان شرایط دریافت واکسن کرونا در این شهرستان بالاتر از میانگین کشوری بوده و از زمان  اجرای طرح ملی واکسناسیون در این شهرستان ۴۰ هزار و ۹۱۹ دز واکسن تزریق شده است که این میزان ۴۴ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال خلخال را شامل می‌شود.

سرپرست فرمانداری خلخال نیز از کاهش آمار ابتلا به کرونا و بستری بیماران کووید. ۱۹ در بیمارستان این شهر خبر داد و اعلام کرد:در ۲۴ ساعت گذشته مجموع  کرونائی‌های بستری در این مرکز درمانی ۳۴ نفر بوده که تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا خلخال از ادامه اجرای طرح ممنوعیت ورود پلاک‌های غیر بومی به این شهرستان با همکاری پلیس راه استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند تا سیر بیماری کرونا کاهش یابد.

مسعود یگانه با بیان اینکه ممنوعیت سفر به این شهرستان با وضعیت قرمز کرونا همچنان به قوت خود باقی است، اظهار کرد: برگ تردد برای سفرهای ضروری از جمله مراجعات پزشکی در فرمانداری خلخال به شکل جدیدی ارایه می‌شود .

او گفت:برگ‌های تردد صادره به منزله عامل بازدارنده از جریمه خودرو در زمان عبور از مقابل دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نبوده و در صورت اعمال جریمه کرونا برای دارندگان برگ‌های تردد، این افراد با در دست داشتن مستدات می توانند  به نیروی انتظامی مراجعه و به حذف جریمه سفر به شهرهای قرمز اقدام کنند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f6c7e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: