معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال از راه ‎‎‎‎‎‎‎اندازی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سالن ورزشی معلم این شهرستان خبر داد.

دکتر زهرا هاشمپور در گفتگو با خبرنگار خلخالیم گفت: اولین مرکز واکسیناسیون در خلخال به موارد خاص بویژه واکسیناسیون مادران باردار اختصاص یافت و هم اکنون 4 پرسنل نیز در حال انجام وظیفه در این مرکز حضور دارند.

وی افزود: از فردا، روز سه‎‎‎‎‎‎‎شنبه کلیه امور مربوط به واکسیناسیون هم دز اول و هم دز دوم برای گروه‎‎‎‎‎‎‎‎های سنی متولد 1355 و قبل از آن در سالن ورزشی معلم انجام می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پذیرد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: با توجه به تعداد محدود واکسن ایرانی برکت در این مرحله، فقط افرادی که زمان واکسن آن‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها فرا رسیده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و اگر خارج از ضابطه به این مراکز مراجعه شود ازدحام و بی نظمی پیش می‎‎‎‎‎‎‎آید و این خود می‎‎‎‎‎‎‎تواند از عوامل گسترش ویروس کرونا باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر واکسن‎‎‎‎‎‎های آسترازنیکا و سنوفارم تزریق می‎‎‎‎‎‎‎شود و  انتظار از شهروندان این است که قبل از مراجعه به مراکز در سامانه ثبت نام کنند و به اطلاعیه‌های مرکز بهداشت درخصوص اعلام سنین و مشاغل مشمول دریافت واکسن توجه کنند تا مراجعه بدون نوبت آن‎‎‎‎‎‎‎ها باعث شلوغی مراکز واکسیناسیون نشود.

لازم به ذکر است که: 40 درصد از اهالی شهرستان خلخال در مقابل کرونا واکسینه شدند و تعداد کل واکس‎‎‎‎ن‎‎‎‎‎‎‎‎‎های تزریق شده در این شهرستان 37 هزار و 14 دز می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

خبرنگار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e75ff

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: