رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال با اشاره به بستری بیش از 100 نفر بیمار مبتلا به کرونا وضعیت این بیماری را در خلخال «وخیم» اعلام کرد.

 محمد مهرتک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خلخالیم ضمن هشدار به وضعیت وخیم و شرایط بحرانی شیوع کرونا در خلخال اعلام کرد که ظرفیت بیمارستان تکمیل و با ادامه روند از نظر منابع موجود بویژه پرسنل کادر درمان و پزشکی با کمبود نیرو مواجه خواهیم شد که این امر خستگی و ناامیدی کادر درمان را به دنبال خواهد داشت.

 وی با تاکید بر رعایت پروتکل‎‎‎‎‎‎‎‎‎های بهداشتی و پرهیز از تجمع و دورهمی افزود: تنها راه مقابله با ویروس کرونا واکسیناسیون سراسری و رعایت دستورالعمل‎‎‎‎‎‎‎های بهداشتی تا زمان تزریق گسترده واکسن به آحاد جامعه است.

رئیس دانشکده علوم پزشی خلخال اظهار داشت: که میزان رعایت پروتکل‎‎‎‎‎‎‎‎ها از سوی مردم پایین است و اگر به همین منوال پیش برود بیمارستان پاسخگوی درمان خیل عظیم بیماران نخواهد بود لذا از مردم تقاضا می‎‎‎‎‎‎‎شود بار دیگر با رعایت حداکثری پروتکل‎‎‎‎‎‎های بهداشتی و حضور به موقع برای دریافت واکسن کرونا به پایان شیوع کرونا کمک کنند.

وی در خصوص روند اجرای واکسیناسیون گفت: خوشبختانه مشکلی در برنامه واکسیناسیون وجود ندارد و گروه‎‎‎‎‎‎‎‎های هدف و اعلام شده به طور مرتب واکسینه می‎‎‎‎‎‎‎‎شوند بطوریکه روز چهارشنبه رکورد واکسیناسیون در یک روز با تزریق بیش از1050 دوز شکسته شد.

لازم به ذکر است که به لحاظ شیوع کرونا در پیک‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های قبلی حداکثر و رکورد بستری در بیمارستان 36 نفر بوده ولی هم اکنون این رقم به بیش از 100 نفر رسیده است.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ed985

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: