رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا خیرین سلامت این شهرستان در تامین مالی امور مربوط به مقابله با این بیماری پیشقدم شده و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی خریداری کردند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، دکتر محمد مهرتک روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در بخش شاهرود افزود: در این مدت کمک‌های مختلفی بصورت تهیه و تامین امکانات موردنیاز مقابله با ویروس کرونا از جمله تهیه و توزیع ماسک ، مواد ضدعفونی کننده در بین مردم ، خرید تجهیزات پزشکی و اهدای آن به بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی از طریق خیرین از جمله موسسه خیریه عاشورای شهر کلور مرکز بخش شاهرود ارائه شد.

وی همچنین خرید و اهدای یک دستگاه الکترو شوک به قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال از طرف یکی از خیرین به مرکز جامع سلامت شهر کلور و تهیه ۶۵ هزار عدد ماسک استاندارد از سوی یک خیر دیگر را نمونه‌ای از اقدامات هفته جاری خیرین ذکر کرد.

در این مراسم از پرستاران و کادر درمانی مرکز خدمات جامع سلامت شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال تجلیل و از دستگاه الکتروشوک اهدایی خیر شاهرودی دکتر کیومرث یزدان‌پناه درو رونمایی شد و خیرین سلامت منطقه و نیز موسسه خیریه عاشورا مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال همچنین اظهارکرد: شاخص خدمات پرستاری ارائه شده به بیماران بستری در بیمارستان این  برابر شاخص‌های استاندارد تعریف شده در نظام سلامت کشور است.

دکتر مهرتک افزود: ۲۰۰ پرستار و پیراپزشک در بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام خمینی (ره) و سایر مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان در شرایط سخت کرونایی خدمات پرستاری به بیماران و مراجعان می‌دهند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bd3e5

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: