مدیر پایگاه فوریت‌های پزشکی خلخال گفت : مزاحمت‌های تلفنی ۱۰ درصد تماس های روزانه ما را تشکیل می‌دهد و یکی از مشکلات و معضلات فوریت‌های پزشکی این شهرستان می باشد.

داوود عباسی در گفتگو با خبرنگار خلخالیم گفت: هم اکنون ۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی در شهر و ۳ پایگاه جاده‌ای با ۹ آمبولانس در کل شهرستان خلخال فعال هستند و به طور میانگین روزانه ۸ ماموریت در داخل شهر و بین مراکز انجام می شود.

وی گفت: میانگین زمان رسیدن فوریت های پزشکی به محل حادثه در شهر ۵ دقیقه و در جاده‌ها ۱۱ دقیقه است که بسته به مناطق و مسافت ها این اعداد متغیر است.

مدیر پایگاه فوریت های پزشکی شهرستان خلخال افزود : متاسفانه به طور میانگین روزانه ۱۰ درصد تماس‌ها مزاحم تلفنی و تماس‌های کاذبی هستند که با اورژانس برقرار می‌شود و این اقدام ناشایست، فرصت تماس بیماران نیازمند به خدمات اورژانسی را دچار تاخیر و اختلال می کند.

وی تاکید کرد: فرهنگ سازی و افزایش آگاهی و اطلاعات عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان، می‌تواند عامل مهم و اثر گذار در کاهش مزاحمت ها و ارائه خدمات بهتر به گروه های هدف باشد.

مدیر مرکز فوریت های پزشکی شهرستان خلخال در پایان این گفتگو افزود: هرگونه ایجاد مزاحمت با شماره اورژانس پیگیرد قانونی دارد و با این افراد قاطعانه برخورد خواهد شد.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a923b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: