اطلاعیه شماره ۶ قرارگاه فرماندهی مقابله با بیماری کرونا ویروس شهرستان خلخال / 5 آذر 99

بسمه تعالی

به اطلاع مردم شریف شهرستان خلخال می رساند، در راستای پیشگیری مدیریت بیماری کرونا در شهرستان خلخال و اتخاذ تصمیمات در قرارگاه فرماندهی لازم است به موارد ذیل دقت لازم را داشته باشید.

۱.باتوجه به تاکیدات متعدد و بررسی های بعمل آمده مجالس ختم و مراسمات پرتجمع خطرناک بوده ودر همین راستا بر اساس مصوبات قرارگاه فرماندهی مجالس ختم ممنوع بوده و از مداحی بر سر مزار و تجمع بیش از حد خودداری کرده و مجلس رابه فاتحه خوانی خلاصه نمایید.

۲.با توجه به تجمع جمعیتی در زمان توزیع اقلام ضروری نظیر مرغ و روغن بر اساس تصمیمات قرارگاه فرماندهی، مقرر شده اقلام به صورت محله محور پخش خواهد شد لذا از تجمع در مقابل فروشگاههای بزرگ و چند منظوره خود داری نمایید.

۳.برگزاری بازارهای روز در همه روستاهای شهرستان و شهرهای خلخال، هشجین و کلور ممنوع بوده لذا درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در بخش ها به بخشداران و در شهرها به شهرداران گزارش نمایید.

۴.آرایشگران مردانه ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بوده لذا از تجمع و چیدمان صندلی در داخل مغازه ها خودداری نموده و به مشتریان با وقت قبلی خدمات رسانی نمایید درصورت گزارش و مشاهده تخلفات تصمیمات لازم برای تعطیلی این صنف از سوی قرارگاه اتخاذ گردد.

۵.از آقایان درخواست می شود در زمان مراجعه به آرایشگاه در صورت امکان وسایل اصلاح به همراه داشته باشید. در صورت نبود، آرایشگر ملزم است کلیه وسایل را ضدعفونی کرده و بعد اقدام به اصلاح سر و صورت نمایند.

۶.از مشاوران املاک و نمایشگاه‌های فروش خودرو درخواست می شود از تجمع در داخل مغازه ها و چیدمان بیش از حد صندلی در داخل مغازه‌ها خودداری نمایند درصورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برابر مقررات رفتار خواهد شد.

قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا ویروس شهرستان خلخال/۵ آذر۹۹

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d301c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: