به گزارش خلخالیم علی نباتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا  عدم رعایت بهداشت در نانوایی‌ها را تهدیدی بزرگ برای شیوع کرونا دانست و گفت: نانوایان قبل از پخت‌، بعد از پخت و حین پخت موظف به استفاده از تجهیزات بهداشتی و رعایت بهداشت فردی هستند و در صورت مشاهده تخلف به صورت جدی در همان ساعت مراجعه بازرسان  نانوایی تعطیل و پلمب خواهد شد.

وی با بیان اینکه  سایر اماکن عمومی عرضه مواد غذایی و سوختی مورد نیاز مردم نیز باید با تمام توان خود نسبت به رعایت موارد  بهداشتی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه حساس باشند اظهار کرد: مهمترین موضوعی که امروز باید مورد توجه جایگاه‌داران سوخت شهرستان باشد، رعایت بهداشت کارکنان جایگاه است.

او اضافه کرد: انتظار از مسوولان شرکت نفت خلخال نظارت کامل بر این موضوع بوده و باید تمامی نازل‌ها در ساعت تحویل شیفت ضدعفونی و دستکش و اقلام مورد نیاز موجود باشد.

وحید پژوهان رییس شرکت پخش فرآروده های نفتی خلخال نیز  در گفتگو با ایرنا از اجرای طرح ضدعفونی روزانه  جایگاه‌های عرضه سوخت در طول چند روز گذشته خبر داد و افزود:برای انجام این کار شرکت نفت این شهرستان از امکانات وتجهیزت ضدعفونی وگندزدایی خود استفاده کرده وهر دو ساعت یک بار جایگاه ها با استفاده از مواد لازم ضدعفونی می شوند .

وی اظهار کرد:  تمامی اپراتورهای جایگا های عرضه سوخت در شهرستان موظف به ارایه خدمات سوخت رسانی به خودروهای وردوی بدون پیاده شدن رانندگان بوده و هر اپراتور و یا مسوول جایگاهی که از این کار امتناع کند بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب خلخال پلپمب خواهد شد.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: