دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خلخال گفت: به دلیل وجود بیماری کرونا واگذاری واحدهای استیجاری به گردشگران و مسافران ممنوع است.

به گزارش خلخالیم، علی نباتی قبل از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال، اظهار کرد: واگذاری واحدهای استیجاری به گردشگران و مسافران به دلیل وجود بیماری کرونا و احتمال سرایت آن از گردشگران به اهالی، ممنوع است.

وی افزود: واحدهای املاک و مسکن پروانه‌دار و دلالان و سودجویان به خاطر سود اندک چند روزه از اجاره دادن هر واحدی به گردشگران و مهمانان پرهیز نمایند.

نباتی گفت: با توجه به این‌که دلیل عمده سرایت بیماری کرونا عامل انسانی است و به لحاظ تردد مردم استان‌های همجوار از خلخال به استان گیلان و سایر شهرهای همجوار و برعکس، طبق مصوبه شورای تأمین شهرستان خلخال علاوه بر قرنطینه جاده‌ای، اقدامات لازم در خصوص کاهش بار ترافیکی در جاده‌های شهرستان انجام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال تصریح کرد: اگر مردم مجبور به مسافرت هستند حتما با رعایت موارد بهداشتی سفر خود را انجام دهند و در صورت اجباری نبودن سفر، مسافرت خود را به تاریخ دیگری موکول کنند تا سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازند.

وی با قدردانی از اقدامات انجام یافته در دانشکده علوم پزشکی و بسیج تمام امکانات این دانشکده، بیان کرد: داروخانه‌ها با مردم همکاری لازم را داشته باشند و اقلام بهداشتی مورد نیاز را برای سلامتی آنان فراهم نمایند.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: