عدم احساس مسئولیت از طرف برخی شهروندان و از طرفی نبود نظارت کافی، حاشیه ها و ورودی‌های شهر خلخال را به محلی برای تخلیه انواع نخاله‌های ساختمانی تبدیل کرده است و چهره و ظاهری نامناسب به شهر بخشیده است.

متاسفانه هر روز شاهد افزایش تخلیه نخاله های ساختمانی در جای جای شهر هستیم، از سوی مسئولین ذیربط برخورد قانونی جدی صورت نمی گیرد و جای خالی قانون در حفظ و صانت از زیبایی بصری و محیط زیست شهر به شدت احساس می شود

 معروف خسروی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم گفت: در  حاشیه جاده خلخال -کیوی ، راه روستایی خانقاه سادات ، محور خلخال به اسالم، و کلور به خلخال  و در حوالی روستای درو  بیشترین نخاله های ساختمانی تخلیه می شود.

وی گفت : در جلسه با  شهرداری، محل دفن نخاله های ساختمانی در سایت زباله شهرداری مشخص شد ولی تخلیه کنندگان نخاله ها رعایت نمی کنند و در هر جایی که دلشان بخواهد نخاله ها را تخلیه می کنند.

خسروی  افزود : ‌طبق ماده ۷ قانون ایمنی راهها ریختن زباله نخاله مصالح ساختمانی و نظایر آن و یا نصب و یا استقرار تابلو و ... دیگر در راهها وحریم قانونی آنها در داخل و یا خارج از محدوده قانونی شهرها و همچنین هر گونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه می شود و نیز ایجاد راه دسترسی ممنوع است.

 وی گفت : به هر حال در صورت مشاهده و یا گزارش تخلیه کنندگان به این اداره مورد تعقیب قضایی می گیرند و از مردم خواست داریم این موارد را حتما به راهداری خلخال گزارش دهند تا با متخلفان برخورد گردد و طبق تبصره ۱ قانون، مرتکبان جرایم بالا علاوه بر جبران خسارت وارده به ۳ ماه تا ۲ سال حبس محکوم می گردند.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/d7094

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: